dużo problemów na raz …

Postów wyświetlanych: 3 - od 1 do 3 (wszystkich: 3)
  • Autor
    Wpisy
  • #51810

    agika

    Witam, jestem nowa na tym form, ale mam nadzieję, że potraktujecie mnie jak swoją:)
    też zaliczam się do tych starających się, w prawdzie krótko bo około 3 miesięcy, ale na razie nie wychodzi, problem leży w tym, że ostatnio zauważyłam, że mój @ jest b.b. krótki, tzn. trwa max 3 dni i w dodatku jest skąpy, takie większe plamienie, nigdy nie narzekałam na obfitość, ale żeby aż tak krótki??Poza tym, mam co jakiś czas powtarzające się zapalenie ukł.moczowego, przyjmuję czasem Bactrim, czasem furagin, tabletki żurawinowe są na porządku dziennym, a i tak są nawroty 🙁 jeszcze chciałabym dodać, że wysypuje mnie co jakiś czas, na twarzy mniej, ale za to na plecach często, z tego co wyczytałam to w moim wieku(29) nie ma mowy o trądziku, więc czy to mogą być hormony?? Zastanwiam sie czy te wszystkie dolegliwości maja wpływ na zajście, pomóżcie…

    #665168

    fizia

    Re: dużo problemów na raz …

    Cześć, witaj na forum 🙂
    Niestety raczej żadnych rad nie udzielę, bo nie jestem żadnym ekspertem w sprawach o których piszesz, ale … mogę tylko napiasć, że nie jesteś sama :))
    Ja podobnie jak Ty w tym roku skończyłam 29 lat i jestem w trakcie trzeciego cyklu starań. Trzy miesiące temu odstawiłam antykoncepty i od tego momentu …. po prostu nie mogę opędzić się od krost nękających moją twarz. Jedna krościcha ustępuje, ale zaraz wysypuje drugą, w pierwszym miesiącu po odstawieniu antykonceptów na brodzie miałam na raz 5 (słownie: pięć) ogromnych boląco-swędząco-ropnych syfków. Coś takiego to ostatnio miałam w okresie dojrzewania 🙁
    A jeżeli chodzi o zapalenie ukł moczowego, jakieś trzy lata temu, też mnie to nękało, po kilku miesiącach bezskutecznego leczenia się u lekarza rodzinnego i przyjmowaniu Furaginu załamana ciągłymi nawrotami choroby poszłam z tym do gina i dostałam jakieś globułki dopochwowe (to chyba był jakiś antybiotyk), niestety nie pamiętam co to było, ale zadziałało od razu, a choróbsko poszło ode mnie i już nie wróciło.
    Pozdrawiam i życzę szybkiego zafasoklowania 🙂



    #665169

    lidus

    Re: dużo problemów na raz …

    Przede wszystkim musisz zrobic badania, linkponiżej. Na stronie tytułowej dziecko-info jest dział o planownaiu ciąży.

    Problemy z c erą to eweidentnie hormony i lekarz na wieść o waszych staraniach powinien Wam zlecić badania.
    pozdrawiam i głowa do góry.

    Lidek mama Maćka ur.08/06/2001
    aniołek IX 1996
    aniołek XI 1997

Postów wyświetlanych: 3 - od 1 do 3 (wszystkich: 3)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close