Dzis nie jestem smutna, dzis jestem zla!

Ja chyba dostane szalu!!!!!! Temperatura mi wcale nie skoczyla do gory wiec moje jajeczkowanie pewnie bylo jakas nowa odmiana cysty. Pisze nowa bo cyst to ja w zyciu juz mialam cale mnostwo i zadna jeszcze nie bolala mnie jak jajeczkowanie i nigdy nie powodowala plodnego sluzu. Cholera! Nic z tego wszystkiego nie rozumiem, a ja lubie wiedziec!!! Na przyklad wiem, ze powinnam jajeczkowac teraz z prawego jajnika (zawsze jajeczkuje na przemian, raz z lewego, raz z prawego) i tam czulam bole. Teraz zas czuje bole po lewej stronie i to jak najbardziej cystowe, wiec niech okres lepiej szybko przyjdzie bo te cholery na ogol pekaja przy okresie!
No nic juz mi troche lepiej.
I tak wole jak jestem zla niz jak smutna i wyje do ksiezyca…
Buziaki
Kinga

10 odpowiedzi na pytanie: Dzis nie jestem smutna, dzis jestem zla!

zosia Dodane ponad rok temu,

Re: Dzis nie jestem smutna, dzis jestem zla!

NO to jest nas dwie!!!
Ja jestem wsciekla, a najgorsze jest to,ze jak powiem cos zgryzliwego to domownicy, traktuja mnie poblazliwie i zwalaja to na leki hormonalne, a ja naprawde mam konkrtne powody do zlosci (a moze nie mam ?)

Kochana, nie badz zla – przejdzie nam!!!!!!!!!!
Zosia

mala Dodane ponad rok temu,

Re: Dzis nie jestem smutna, dzis jestem zla!

dziewczyny uszka do gory jutro bedzie lepiej ja tez mam podly dzien spuchlam jak balon zatrzymala mi sie woda co dodalo mi 4 kg dzis juz lepiej 3 kg wody spadlo az mi lzej do tego zlapaly mnie korzonki szyjne i mam zmarnowany cykl bo nie bralam lekow na wywolanie owulacji bo mialam miec badania a jak narazie wszystko idzie w zolwim tempie wiec jak widzicie zycie jest wesole ale ja mam nadzieje ze juz niedlugo zaswieci nam sloneczko kingus moje malenstwo zycie jest takie jakie jest niestety ale zobaczysz juz niedlugo wrocimy na forum troche wyzej usmiechnij sie caluski mala

kinga Dodane ponad rok temu,

Re: Dzis nie jestem smutna, dzis jestem zla!

Mala, widze ze to nie ja jedna spuchnieta jestem jak balon!!! Mowie ci palce mam jak serdelki (mniam, mniam) a tak wogole to jestem glodna i ide zrobic sobie sniadanko! A tak poza tym to trzymajcie sie mocno bo zamierzam wpasc na nastepne forum juz niedlugo jak burza niedurza i zabieram was wszystkie ze soba!!!!!!
Buziaczki
Kinga

kinga Dodane ponad rok temu,

Re: Dzis nie jestem smutna, dzis jestem zla!

Jakie hormony przyjmujesz? Jesli na wywolanie jajeczkowania to…. no tak, tak ja wiem, ze jestes biedna a cala reszta to nic nierozumiejace padalce ;)))
Buziaki
Kinga
PS ale mi sie zaraz oberwie…

zosia Dodane ponad rok temu,

Re: Dzis nie jestem smutna, dzis jestem zla!

Biore zastrzyki z Suprecur. To ma dokonac “supresji” jajnikow..tak tak jestem w przededniu IVF….normalnie juz sie chyba nie uda…czyli wywoluje sie u mnie przedwczesna manopauze ( a myslalam,ze ze 2o lat jeszcze na nia poczekam :-)),zeby potem dolozyc mi wieksza dawke zastrzykow tym razem stymulujacych owulacje….w skrocie ta technika tak wyglada, a potem (harvest=siamokosy ;-)), zbieranie moich jajeczek ….

Naprawde dobijaja mnie te leki, bardziej psychicznie niz fizycznie….

Oj..dostanie Ci sie dostanie za te padalce…
Duzo tu jednak takich ..co rozumie….wiec zrozumieja,ze tylko zlosc (lub humor 😉 przez Ciebei przemawia,
Caluski -zosia

PS.Mala! nie pisalas do mnie tylko do Kingii, ale mnie tez pocieszylas przy okazji.. dzieki…

kinga Dodane ponad rok temu,

Re: Dzis nie jestem smutna, dzis jestem zla!

Zosia, sama powiedz co nam jeszcze zostanie jak przestaniemy sie smiac (czasem same z siebie, no coz…)??? Wracajac zas do IVF to nie wiedzialam, ze to jest takie skomplikowane. Wedlug mnie to powinno wygladac tak: czekamy na jajeczkowanie, pobieramy jajeczka, zapladniamy a potem wstrzykujemy do macicy i koniec. Hmmm, jakze malo czlowiek jednak wie. Podziwiam cie Zosia, naprawde kobiety, ktore zapamietuja te leki, zastrzyki, co, kiedy w jakich ilosciach, polykaja, wstrzykuja to wszystko powinny dostac ordery! Hmmm, zamiast orderow jestem jednak za usmiechem dzieciaczka trzymanego w ramionach. Czego zycze nam wszystkim
Caluski
Kinga

mala Dodane ponad rok temu,

Re: Dzis nie jestem smutna, dzis jestem zla!

zosiu ten post dotyczyl takze i ciebie zycze ci tak jak i wszystkim abys zobaczyla juz niedlugo 2 kreseczki caluski mala

slonko Dodane ponad rok temu,

Re: Dzis nie jestem smutna, dzis jestem zla!

Kinguś imnie też, mnie też, nie zapomnij jak będziesz lecieć oczko wyżej. A najlepiej zabierz nas wszystkie będzie nas tam całe mnóstwo i będą musieli zrobić dla nas całkiem prywatne forum dla “cięzarówek z niższej półki”.Serdeczne pozdrowienia dla tych co mają zły dzień.Słonko

kinga Dodane ponad rok temu,

Re: Dzis nie jestem smutna, dzis jestem zla!

Slonko, kochanie o Tobie napewno nie zapomne, przeciez o tym wiesz! Poza tym ja wam mowie wszystkie was biore i koniec. Zaparlam sie i postanowilam, ze koniec zartow, w przyszlym roku o tej porze chce miec juz kilkumiesieczne dzieciatko!
Buziaki
Kinga

slonko Dodane ponad rok temu,

Re: Dzis nie jestem smutna, dzis jestem zla!

No to ja rozumiem, czy humorek się polepszył????
Własnie czatowałam na sakura, jak za 15 min. tu nie będzie żadnego odzewu to idę spać.słonko
Aha na czacie dowiedziałam sie że dość szybko jedna zaszła po poronieniu w ciążę i ma teraz 9 miec. dzidzę choć pierwszy miesiąc spędzła w szpialu ale to wieści z drugiej ręki.Pa.

Znasz odpowiedź na pytanie: Dzis nie jestem smutna, dzis jestem zla!?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Leczenie niepłodności
Ile razy INVITRO ???
Dzień dobry wszystkim, którzy są mi tak bliscy!!!! Dzięki, że istnieje taka strona a szkoda, że nie dowiedziałam się o niej wcześniej. Na waszym forum jestem nowa ale mam nadzieję, że
Czytaj dalej
Leczenie niepłodności
Mam mieć hsg i się tego boje.
Chcę zajść w ciąże. Od roku nie wychodzi. Kiedyś przechodziłam infekcje przydatków i mam podejrzenie niedrożności jajników. Mam mieć hsg i lekarz nastawił mnie, że to bardzo bolesne i nieprzyjemne
Czytaj dalej