Księgarnia Warszawa

Postów wyświetlanych: 7 - od 1 do 7 (wszystkich: 7)
  • Autor
    Wpisy
  • #114683

    biebrzanka

    kupiłam 5 cienkich książeczek dla dzieci, koszta wysyłki 14 zł
    jedna z książeczek podarta
    przesyłka źle zapakowana, cała koperta podarta i widać,że klejona

    trudności z odzyskaniem pieniędzy za książki

    #5269384

    ztforka

    Widocznie miałaś pecha. Rozumiem, że reklamowałaś przesyłkę? Ja kupuję w tej księgarni regularnie i jeszcze nie miałam żadnych problemów 🙂



    #5269385

    biebrzanka

    Zamieszczone przez ztforka
    Widocznie miałaś pecha. Rozumiem, że reklamowałaś przesyłkę? Ja kupuję w tej księgarni regularnie i jeszcze nie miałam żadnych problemów 🙂

    może i pech,ale to były oje pierwsze i ostatnie zakupy w tej księgarni:)

    mogłam poczytać opinie na ich temat, to może bym się zastanowiła nad zakupem

    #5269386

    zuzel

    Moje koleżanki z pracy kupują tam regularnie.
    Z tym że one odbierają książki osobiście.
    Są bardzo zadowolone.

    #5269387

    kwa

    Zamieszczone przez Biebrzanka
    kupiłam 5 cienkich książeczek dla dzieci, koszta wysyłki 14 zł
    jedna z książeczek podarta
    przesyłka źle zapakowana, cała koperta podarta i widać,że klejona

    trudności z odzyskaniem pieniędzy za książki

    Dzień dobry,

    Po pierwsze w razie wątpliwości – tak – jestem przedstawicielem owej strasznej księgarni.

    1. Jeżeli koszt wysyłki jest zarzutem, to po pierwsze ta cena nie była ukryta lub doliczona potajemnie. Została samodzielnie wybrana i zaakceptowana z innych opcji wśród których są tańsze. 14 zł płaci się niezależnie od wagi – jeżeli byłby to encyklopedie to nie doliczylibyśmy nic za to, że paczka jest cięższa.
    2. Książka została do nas odesłana i faktycznie była rozerwana, do tego stopnia, że niemożliwe było przeoczenie tego przy pakowaniu. Paczka musiała być wyjątkowo źle traktowana na sortowni / w transporcie – nigdy nam się to do tej pory nie przytrafiło. Ale od tego są reklamacje.
    3. Zwrot pieniędzy został wykonany dokładnie tego samego dnia w którym otrzymaliśmy przesyłkę i zawarty w niej numer konta.

    Oprócz tego reklamacja została rozpatrzona praktycznie od ręki bez zasłaniania się ustawowymi terminami, pisemnymi zgłoszeniami itp.

    Pozdrawiam,
    Pracownik Księgarni

    PS. Drogi Moderatorze – jeżeli chciałbyś usunąc ten post proszę najpierw o kontakt na email podany przy zakładaniu konta.

    #5269388

    figa

    Pomijając kwestię zasadności/niezasadności zastrzeżeń klienta,
    forma odpowiedzi firmy wcale mi się nie podoba 🙁



    #5269389

    koppi

    Kupując produkty przez Internet, należy brać pod uwagę fakt, że Poczta Polska to organizacja, która funkcjonuje wyłącznie według tylko sobie znanych standardów. W tym wypadku to raczej pracownik poczty postanowił sobie zajrzeć do środka przesyłki i dlatego ją uszkodził… A wina księgarni w tym akurat żadna. Jak istnieje taka opcja, wybiera się dostawę kurierem.

Postów wyświetlanych: 7 - od 1 do 7 (wszystkich: 7)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close