Kubuś chory… Poradźcie czy to rotawirus?

Postów wyświetlanych: 6 - od 1 do 6 (wszystkich: 6)
  • Autor
    Wpisy
  • #76563

    kasialublin

    Zaczęło się od dużej gorączki w niedzielę. Wczoraj pobiegliśmy do lekarza, który stwierdził przeziębienie bo Kubuś trochę pokasłuje. Po przyj ciu do domu Kuba zwymiotował ok 6 razy. Po południu bylo już ok. Gorączkę nadal zbijałam. Dzisiaj jest też bez wymiotów ale od rana oprócz jednej normalnej kupki zrobił jeszcze taką rzadką. Od razu dałam mu Lacidofil i czekam czy nie bedzie więcej. Teraz śpi… gorączkę ma zbitą więc jak się obudzi to pewnie będzie brykał. Kuba jest wodopijcą więc jak na razie wodę pije. Apetyt ma trochę gorszy.W sumie zgłupiałam. Nie wiem co mam robić-boję się że to rotawirus czy jakieś inne cholerstwo. Co mam robić – obserwować czy biec do lekarza? Poradźcie proszę…

    #1016922

    bey

    Re: Kubuś chory..poradzcie czy to rotawirus?

    Obserwuj, może coś mu zaszkodziło… jeśli nadal będą wymioty i rzadkie kupy to jutro lećcie do lekarza, ale póki co ja bym podawała lacidofil/lakcid, dużo wody, i obserwowała co się będzie dziać. Może nie podawaj mu do jutra nic do jedzenia, żeby brzuszek odpoczął…

    buziaki i zdrówka 🙂

    Mama i Nikola (2 latka i 2 m-ce)



    #1016923

    kotagus

    Re: Kubuś chory..poradzcie czy to rotawirus?

    Na diagnozę o rota to chyba za mało kup jak na tę chwilę. Marta na dzień robiła ich ok. 20, Mati mniej około 10 – ale to nie była rzadka kupka typu pasta tylko pół nocnika samej wody z zółtymi farfoclami ( i tak ponoć wyglada kupa przy rota).

    Pamiętaj, nawet jeżeli to rota, to tego sie nie leczy. Przeciwdziałasz wyłącznie odwodnieniu!! Lacidofil tez dobrze podawać.

    Mati 01.04 Marta 04.05

    #1016924

    kasialublin

    Re: Kubuś chory..poradzcie czy to rotawirus?

    JUz wiem wszystko …..to nie byl rotawirus a taki typ wirusa ktory zaczynal sie objawami jelitowymi a moze skonczyc sie na powiklaniach, wiec nasza lekarka przepisala oslonowo Zinacef. Efekt jest taki ze po 3 dniach meczarni z 39st goraczka juz po 2 zastrzykach goraczla spadla- Kubuś zwlekl sie z łózka, zaczal sie usmiechac.Pozdrawiam kasia i …

    Dominik 16.12.1996/Kubuś 24.07.2003

    #1016925

    mg19793

    Re: Kubuś chory..poradzcie czy to rotawirus?

    dopiero przeczxytalam posta-na pierwszy rzut tak mi sie wydawalo ze to nie rota.Gosia to przechodzila w lutym.
    jesli Cie to interesuje do dodam tylko ze przy rocie dzieci nawet pisc nie chca,a z dupki „leje sie „zielnoa cuchnaca ni to woda ni to sluz-nie zycze tego nikomu!!!!!!!!!!!!!!to bylo najgorsze przezycie w mojej dotychczasowej karierze matki.
    pozdrawiam goraco-mam nadzieje ze juz jest lepiej?
    a i dobrze bedzie jak po ustapieniu objawow potrzymasz synka w domku bo dzieci po biegunkach sa podatne na infekcje-nam sie przyplatalo zapalenie pluc-jeszcze wiekszy koszmar….

    Moja rozbójniczka27.02.05.

    #1016926

    kas

    Re: Kubuś chory..poradzcie czy to rotawirus?

    Jesli to byłby wirus to Zinacef by nie zadziałał, bo to antybiotyk. Jakaś bakteria siedziała.
    Ważne, że juz lepiej 🙂

    Kas

Postów wyświetlanych: 6 - od 1 do 6 (wszystkich: 6)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close