owulacja WANTED!

Dziewczyny Drogie,
Szukam na gwałt niekonwencjonalnych objawów owulacji i mam takie glupie pytanie: czy podczas owu. moga pojawić się krosty na twarzy?:)
Pozdrawy

7 odpowiedzi na pytanie: owulacja WANTED!

karina27 Dodane ponad rok temu,

Re: owulacja WANTED!

oczywiscie ze moga!

karina

elizka Dodane ponad rok temu,

Re: owulacja WANTED!

tzn. wiem ze moga zawsze sie pojawic:) ale czy to pojawienie sie moze zwiastowac owulacje…
jestem smieszna…:) ale naprawde daaaaawno owulacji nie mialam.
eliza

ankalenka Dodane ponad rok temu,

Re: owulacja WANTED!

krosty zazwyczaj pojawiają się po owulacji kiedy przestaje działać estrogen a zaczyna progesteron. najlepszą metodą “wyśledzenia” owulacji jest codzienny poranny pomiar temperatury, lub wersja luksusowa – testy owulacyjne.
A.

elizka Dodane ponad rok temu,

Re: owulacja WANTED!

…wszystkie moje objawy termiczno-sluzowo-czuciowe wskazuja na okres tuz przed owulacja a mi wyskoczyly jednak jeszcze pryszcze…a moze to jakis przypadek:)

ankalenka Dodane ponad rok temu,

Re: owulacja WANTED! do elizki

mimo pewnej znajomosci tematu nie rozumiem nic z tego co napisałaś.. możesz wyjaśnić jeszcze raz? kiedy (w którym dniu cyklu) masz skok temperatury o pół stopnia i kiedy pojawia się płodny śluz? no i kiedy wyskoczyły Ci te pryszcze.. aha i ilu dniowe masz zazwyczaj cykle. Może razem coś wymyślimy.
A.

elizka Dodane ponad rok temu,

Re: owulacja WANTED! do ankilenki

witaj!
od czerwca 2001 nie mialam okresu, wczesniej przyjmowalam tabletki antyk. przez ok. trzy lata. Szesc tyg. temu przeszlam laparoskopie (skaryfikacja jajnikow w zwiazku z PCO). Tak wiec jak widzisz owulacja jest dla mnie co najmniej “egzotyczna”….To drugi cykl po laparo . Aktualnie sluzik piekny(jak bialko), szyjka otwarta, skoku jeszcze nie bylo. Nie mam pojecia skad te male pryszcze. Moze rzeczywiscie to przypadek. Jestem wyczulona na wszelkie zmiany w miom ciele w nadziei ze sa to moze “dodatkowe” objawy….Po prostu wariuje po tej laparo.
Pozdrawiam:)
Eliza

ankalenka Dodane ponad rok temu,

Re: owulacja WANTED! do elizki

rzeczywiście wygląda na to że te pryszcze wyskoczyły na innym podłożu niż hormony. jak szyjka otwarta a śluz jak białko to bierzcie się do roboty.. i nie wstawaj “po” nawet na siku. dobrze jest zrobić świecę lub – dla mniej wygimnastykowanych leżąc na plecach dogiąć kolana do klatki i tak spędzić następną godzinę..
powodzenia,
Anka.

Znasz odpowiedź na pytanie: owulacja WANTED!?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
spacer
Mamusie, jak jest zimno na dworze, wiatr.... (pogoda październikowa tzn. jesień) to ile przebywacie z dzieciakami (4-8 miesięcznymi) na spacerze? A co jak plucha? Pa !
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Jestem
Wczoraj wrocilam z Polski.Mala jakos zniosla te droge.Jezeli jest jakas osoba na forum ktora chcialaby popisac ze mna zapraszam. LOMI
Czytaj dalej