Forum: Polecam

Spacerówka Baby Dreams Tiny – wasze opinie??

Witam.
Zamierzam kupić wózek spacerowy Baby Dreams Tiny… Macie jakieś doświadczenia z tym modelem wózka? Polecacie czy raczej odradzacie? Będę wdzięczna za każdą opinię na ten temat.
Z góry wielkie dzięki.
Pozdrawiam.

Monika

3 odpowiedzi na pytanie: Spacerówka Baby Dreams Tiny – wasze opinie??

viking2007-02-14 06:44:31

Re: Spacerówka Baby Dreams Tiny – wasze opinie??

Bardzo lubię Baby Dreams
My mamy model Walker i nie mamy z nim żadnych problemów. Słyszałam jedynie, że czasem blokada kół się psuje, ale ja tego problemu nie znam.

Kinia26.11

dagaolsztyn2007-02-15 18:44:01

Re: Spacerówka Baby Dreams Tiny – wasze opinie??

Z jednej strony fajny bo lekki i niedrogi, ale z drugiej strony zepsuły nam się obie blokady kół (musieliśly wyłamać blokady żeby w ogóle wózek chciał jechać). Szczerze mówiąc wolałam nasz poprzedni wózek (graco deluxe), był większy i cięższy ale o wiele lepiej mi się prowadził.

Daga i Maksiu (maj 2005)

2007-02-20 12:30:14

Re: Spacerówka Baby Dreams Tiny – wasze opinie??

ja mam Tiny juz prawie rok i ogólnie jest ok tylko w moim wózku ta rączka łamana przeskakiwała jak mocniej naciskałam np. przy podjeździe na krawężnik dałam do reklamacji , naprawili i jest juz dobrze i fajnie mi sie nim jeździ, aha jeszcze ta osłonka na nóżki jest dla mnie beznadziejnie mocowana na rzepy , a moje dziecko macha nóżkami i cały czas spadywała więc jej nie używam wcale

Natalka 19.05.05

Znasz odpowiedź na pytanie: Spacerówka Baby Dreams Tiny – wasze opinie???

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Szkolniaki
prosba o pomoc ....6 latek a szkoła w Polsce
witajcie Moja siostra prosiła mnie abym zapytała was o to jakie jest wasze zdanie na temat tego co chcą w Polsce zrobić - a wiec wprowadzić obowiązek szkolny dla 6 latków
Czytaj dalej
Wiek przedszkolny
Filip się dusi
dusi się tym , co mu zalega, kaszle non stop... wymiotuje tą wydzieliną... ona jest jednoczesnie gesta i zalegająca, w ogóle się nie odrywa:( daje leki (mucosolvan) i od ponad doby antybiotyk:( rece mi
Czytaj dalej