witam mamy majowe

Witam wszystkich, właśnie wrócilam od lekarza, mam zdjęcie mojego baby, termin porodu na 21 maja i jestem bardzo szczęśliwa. Męczą mnie tylko koszmarne mdłosci, od 5 rano do samego wieczora. Stwierdzam, ze kobieta jednak nie jest istotą doskonałą :)) Pozdrawiam wszystkie kobietki, zwłaszcza te, które tak jak ja mieszkają teraz w ubikacji 🙂

Amee

6 odpowiedzi na pytanie: witam mamy majowe

mygdu Dodane ponad rok temu,

Re: witam mamy majowe

witam cię fajnie się składa bo ja mam termin na 23 maja, powiedz mi czy na twoim usg było widać bijące serduszko dzidzi. ja idę dopiero około 5 pażdziernika i strasznie się boję.
a co do mdłości to jak wstanę w nocy siusiu to już tak do rana mnie męczy i później cały dzień mi niedobrze ale pomaga herbatka imbirowa (polecam) pozdrawiam was M

gosow Dodane ponad rok temu,

Re: witam mamy majowe

Część!
Co prawda jestem mamą czerwcową – 05-06 ale na razie nie spotkałam drugiej czerwcówy, wiec przyłączam się do was. na szczęście wymioty jeszcze mnie omijają, ale wiem że to niedługo – w I ciąży przez cały dzień do końca III m-ca. Myslę, że tym razem też nie będzie lepiej, ale czego nie robi się dla Dzidzi.
Pozdrawiam
Gosia

gunia Dodane ponad rok temu,

Re: witam mamy majowe

Ja tez z majowych, konkretnie termin 7 maja, aktualnie 9 tydzień. Mdłości męcza cały dzień, herbatka imbirowa już przestała na mnie działać, teraz testuję suszone morele. Pomaga ale tylko czasami…
Pierwszy raz swojego bejbiszonka widziałam dwa tygodnie temu (to był 7 tydzień) i słyszałam serduszko. Następna wizyta już za tydzień!
Przytyłyście? Ja już 2 kilo, nie wchodzę w swoje dżinsy! Nie wiem, jak to się dzieje, kiedy mam tak marny apetyt:-)))

Agnieszka

gonia23 Dodane ponad rok temu,

Re: witam mamy majowe

ja co prawda z mam kwietniowych, ale na koncu(22.04)widzialam juz maluch, ma cale 2 cm i fajnie rusza raczkami i nozkami(nie przypuszczalam, ze bedzie to tak dobrze widac na usg.)chcialabym miec takie podreczne usg i gladac go sobie co tydzien, bo po wizycie na usg jestem spokojna jakies 5 dni, a otem juz mysle, czy tam u niego wszystko ok.

Gosia

amee Dodane ponad rok temu,

Re: witam mamy majowe

Gosia podziwiam Cię – to juz II dziecko. Ja stwierdziłam właśnie w związku z tym bieganiem do łazienki, że poprzestanę na jednym dziecku. Pewnie za parę miesięcy o tym zapomnę… Lekarz też mi powiedział, że pewnie będę się męczyć do końca III m-ca….Ile to jeszcze?? O Boże!!!!

Amee

amee Dodane ponad rok temu,

Re: witam mamy majowe

W sumie to nie za bardzo wiem, co było widać na moim usg :)) Mąż powiedział, że mam fasolkę. Ale w sumie było widać jakąś jasną plamkę i doktor powiedział, że jest echo płodu i jest wszystko ok.
Dzięki za pomysł na herbatkę imbirową, nie słyszałam jeszcze o tym.
Pozdrawiam

Amee

Znasz odpowiedź na pytanie: witam mamy majowe?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Karmienie
ja też mam problemy z karmieniem ...
Od tygodnia walcze o pkarm, ale dokarmiamy Kubusia od czasu do czasu. Na razie Synek ssie na dwa sposoby, ale jak długo? Do tago doradca laktacyjny polcił mi odciągani pokarmu
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
Ciąża a monitor komputera
Witam. Czy długa praca przy komputerze może mieć zły wpływ na rozwój ciąży ??? Czy któraś z was pracuje może przy komputerze i jak długo wolno siedzieć przed monitorem ??? Co mówią lekarze
Czytaj dalej