wlasnie dzwonil ;(

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 23)
  • Autor
    Wpisy
  • #35270

    onka

    wyszedl za kaucja .
    siedzial juz 2 lata .
    18.12. ( w ten dzien skonczyl Tillian 4 -ce ) odbyla sie ostatnia sprawa – dostal jeszcze 3 lata !
    niedlugo wraca tam gdzie jego miejsce . a co w tej chwii robi ?
    szuka winnych .

    przez dlugich ladnych lat znecal sie nademna i cala rodzina.
    na ten temat moglabym ksiazke napisac – nie chce jednak przynudzac .
    pewnego dnia podniosl noz na moja mame – zwineli go odrazu.
    w tej chwilii stara sie zwalic cala wine na mnie i brata .
    swietnie , super .
    i czuje sie taki samotny , niewinny , biedactwo …
    i dlaczego to wszystko wlasnie jego spotkalo ? i za co to wszystko ?

    – a to , ze z polamanym nosem i rozwalonym lukiem brwiowym w szpitalu lezalam – to nic,
    – i to , ze moj brat cierpial na padaczke a on mial z tego radoche – to nic ,
    – i to , ze bil , karal , bluzgal za NIC – to nic ,
    – i to , ze wyganial z domu i musialam spac pod golym niebem – to nic ,
    – i to , ze dusil (musialam golfy nosic ) – to nic ,
    – i to , ze sie do mnie dobieral – to rowniez NIC !!!

    tak moglabym wymieniac i wymieniac …

    a teraz dzwonil , odlozylam , znowu dzwonil i znowu odlozylam .
    i znowu zadzwonil , tym razem wysluchalam :
    to nasza wina , on jest niewinny , on tego nie rozumie …
    on nas KOCHA !!!????
    mamy przeciez Swieta i powinnismy moc wybaczac – BOZE !

    od prawie 7 lat jestem z moim mezem.
    od prawie 7 lat jestem szczesliwa !
    po 2 nieudanych probach ( poronieniach) mamy wreszcie nasze Szczescie !
    jeszcze nigdy nie bylam taka szczesliwa – i po co te telefony ???

    choinka stoi, prezenty zapakowane , jedzonko pachnie , maz mimo, ze zawsze dlugo pracuje jest tym razem AZ 5 dni z nami – kocham Go , kocham Malego , kocham Was wszystkie …
    po co te telefony ???

    z tego wszystkiego chyba nie napisalam o kogo chodzi – mojego OJCZYMA !

    onka i ;18.08.03

    #462022

    aniaolo

    Re: wlasnie dzwonil ;(

    Zasłużyłaś na to wszystko co masz, na to całe Szczęście.
    A ON to już przeszłość.

    Trzymaj się cieplutko i ucałuj świątecznie Rodzinkę.

    Ania i Olo, 22 lipca 2003



    #462023

    dorota27

    Re: wlasnie dzwonil ;(

    po protu nie mysl o tym degeneracie..
    ciesz sie ..masz szcesliwa rodzinke…i sa swieta…
    reszta sie nie liczy..
    pozd

    claudia / prawie 7 miechow!/

    #462024

    Anonim

    Re: wlasnie dzwonil ;(

    to juz przeszlosc! Teraz Ty tu rzadzisz! Jesli kiedys poczujesz potrzebe przebaczenia to to zrobisz- teraz nie mysl o tym co bylo- badz ze swoimi najblizszymi,przytul Tilllianka i po prostu nie mysl o tych zlych rzeczach ktore minely i juz nigdy nie wroca. Pzdr!

    guciak i Ninka 27.04.2003

    #462025

    teo

    Re: wlasnie dzwonil ;(

    bardzo mi przykro…….popłakałam się……
    :-((((((((
    nie myśl o nim – myśl o sobie, dzidzi i mężu ……

    ILONA I KUBEK(21.02.02)

    #462026

    rudasek

    Re: wlasnie dzwonil ;(

    ..wiem , że coś takiego może te święta troch zesmucić….ale mimo wszystko pamietaj , że to co masz sama zdobyłas i broń tego jak możesz…i nie pozwól przeszłości wracać…

    WSZYSTKIEGO DOBREGO!!!!!!!i nie odbieraj telefonu…

    Rudasek i Mikołaj 16.08.2003



    #462027

    Anonim

    Re: wlasnie dzwonil ;(

    wybaczyć można, ale nie można poazwolić, by te rzeczy się powtórzyły:)

    Bruni i Filipek’04.2003

    #462028

    asia80

    Re: wlasnie dzwonil ;(

    Tak jak pisza dziewczyny – nie odbieraj telefonu. Badzcie ze swoja najkochansza rodzinka szczesliwi w te swieta ;))))

    Asia i maluszek 😉 (35 tygodniowy)

    #462029

    o-d

    Re: wlasnie dzwonil ;(

    Kochana! Strasznie współczuję!
    zmień numer i zastrzeż! nie odbieraj!

    masz wspaniałego synka TILIANA i mężą, który CIę kocha! Jesteście swoimi światami i niech takie kreatury do niego nie wchodzą!!!

    Życzę spokojnych świąt!

    Ola+Staś+Tadzio+Basia

    #462030

    beatab

    Re: wlasnie dzwonil ;(

    smutne to wszystko.
    spróbuj sie wyluzować. czas świąt to czas magiczny. macie siebie, swoje szczęście. nie pozólcie, by ktos Wam to niszczył.

    Beata&Patryk(03.03.03) http://betka.prv.pl



    #462031

    lea

    Re: wlasnie dzwonil ;(

    kochana, czy po czyms takim nie mozna postarac sie o nakaz sądowy – zakaz zblizania sie? itd?

    straszne…

    wspolczuje…

    ale pomysl.. jestes szczsliwa… to tylko przeszlosc… tak bylo kiedys… a teraz tego juz nie ma… a te telefony tylko uswiadamiaja Ci, jak bylo zle i jak sie odmienilo

    Lea i Mateuszek (14.03.03)

    #462032

    olenka-p

    Re: wlasnie dzwonil ;(

    to ON jest winien, to ON ma problem, to ON zasłużył na karę!
    ty masz swoje życie, swój świat, do którego on nie ma wstępu. gdybyś mogła mu wybaczyć – byłoby cudownie, zwłaszcza dla ciebie, bo negatywne uczucia niszczą głównie „właściciela”. ale jeśli on NIE ROZUMIE, czuje się NIEWINNY i SKRZYWDZONY – to czy jest wart twojego wysiłku związanego z wybaczeniem tak bolesnych spraw?! chyba nie…
    nie wracaj do tego teraz. wyłącz telefon i spędź święta z tymi, którzy cię naprawdę kochają!
    pozdrawiamy,

    olenka & adaś (23.12.02)



    #462033

    ala25

    Re: wlasnie dzwonil ;(

    zapomnij o tym i ciesz sie swietami!
    Wesołtch Swiat


    Ala i Filipek
    ur 29.07.2003

    #462034

    onka

    Re: wlasnie dzwonil ;(

    dzieki.
    i sorry , ze w taki dzien musicie czytac te bzdety .
    uciekam do kuchni 😉

    Wesolych Swiat ;))

    onka i ;18.08.03

    #462035

    rita25

    Re: wlasnie dzwonil ;(

    Nie powiem , miałas przechlapane.Dobrze , ze to juz za tobą.Dobrze , ze ułozyłas sobie zycie i masz dwóch szalejących za Tobą facetów obok siebie…i dobrze , ze jestes tu z nami.
    WESOŁYCH ŚWIĄT!!!
    rita25 i Sonia 03.07.03

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 23)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close