A czy zapuszczacie dzieciom włosy?

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 33)
  • Autor
    Wpisy
  • #82393

    lotos

    No cóż, moja Domi ma takie geste ( do tego kręcone) włosy, ze juz dziś trudno jest przeczesać je normalnym grzebieniem-używamy więc takiego o rzadkich zebach. Domi nie ma nawet półtoraroku i się trochę zastanawiam co to będzie później. Chciałabym, żeby miała długie włosy( a czekać trzeba bedzie długo bo kręcą sie jej dość mocno), ale czy dam rade je utrzymać- to mycie i czesanie? Wydaje mi się,ze wszystkie dziewczynki marzą o włosach jak u księżniczek i nie chciałabym jej ich pozbawiać…eeeech co o tym myslicie? Czy rzczywiście dziś dziewczynki chcą mieć długie włosy?

    Ania i córeczka Domi (06.06.2005)

    #1167398

    Anonim

    Re: A czy zapuszczacie dzieciom włosy?

    Ja nie zapuszczam. Nina ma kręcone włoski które trudno utrzymać po kontrolą jak są dłuższe. Na dodatek nie lubi ani spinek ani gumek więc ciężko mi nad nimi zapanować. Obcinamy co jakiś czas. Może jak trochę podrośnie to zapuścimy wloski, o ile będzie chciała.
    Nie wszystkie dziewczynki chca mieć długie włosy – ja np jako dziecko zawsze chciałam miec krótkie.

    Monika i
    Nina (niedługo 3)



    #1167399

    violes

    Re: A czy zapuszczacie dzieciom włosy?

    Natalia od urodzenia miała dość bujną czuprynkę , nie obcinamy, zapuszczamy ,pokręcone sa do ramion ale jak wyprostujesz to już dobrze poza łopatki :)) bardzo ładnie wygląda w takich włoskach, jak podrośnie i będzie w stanie usiedzieć przez kilka chwil u fryzjera wtedy podetniemy,wyrównamy

    violes +Natalia 11.12.04

    #1167400

    klucha

    Re: A czy zapuszczacie dzieciom włosy?

    od urodzenia sa nie obcinane, oprócz grzywki swego czasu.
    Kiedyś sie kręciły teraz są prosto-falujące i sięgają pupy. Teraz tylko końcówki podcinamy

    Izka i 4 latka

    #1167401

    bastet

    Re: A czy zapuszczacie dzieciom włosy?

    wez Ty juz nic nie mow o Zuzkowych wlosach…

    Zapuszczam Julce wlosy ale z tych piorek to raczej nic grubego nie wyjdzie ;). Narazie podcinam tylko grzywke 😉

    Aga i dzieciaki

    #1167402

    monikaapj

    Re: A czy zapuszczacie dzieciom włosy?

    A moja B ma takie włosy,że…ręce opadają,zresztą było widac na zdjęciach ze spotkania; cienkie jakieś takie, jakby moja nie była .Chociaz ogladajac zdjecia sprzed roku widzę i tak duży postęp – rok temu miałam laskę wyglądającą jak rekrut, więc może te włosy powoli gęstnieją i się wzmacniają.Zapuszczamy mimo wszystko, obcinamy tylko grzywkę żeby do oczu nie właziła, bo panna gumek, spinek, opasek – nie uważa. Mam dodatkowy problem bo Baska nie da sie dotknac fryzjerowi, wiec zapuszczanie jest przymusowe-ja sama nie umiem obciac jej na krotko tak,zeby nie musiała chodzic w berecie ; widac to po moim obcinaniu grzywki – oględnie mówiąc cięcia wychodzą mi awangardowe.Na swoją obronę dodam to,że Baska daje mi 13 sekund i 3 machniecia nozyczkami na cala operacje….

    Monika i Basia (22.09.2003)



    #1167403

    monikaapj

    Re: A czy zapuszczacie dzieciom włosy?

    NINIEJSZYM SKŁADAM WNIOSEK O ZAKAZ WYPOWIADANIA SIĘ KLUCHY W TYM WĄTKU!!!!!

    ]

    Monika i Basia (22.09.2003)

    #1167404

    monikaapj

    Re: A czy zapuszczacie dzieciom włosy?

    Cher, bez obrazy, ale nasze laski to się chyba po gęstości włosa zakumplowały, co?

    Monika i Basia (22.09.2003)

    #1167405

    mai

    Re: A czy zapuszczacie dzieciom włosy?

    zapuszczamy- Meska jest uzalezniona od 2 kucykow 😉 (ostatnia idolka- Pipi ;D)

    Menia Inia

    #1167406

    morena

    Re: A czy zapuszczacie dzieciom włosy?

    chciałabym jej zapuścić, ale ma takie cieniutkie i wolno rosnące, że nie wiem, co z tego wyjdzie 😉

    + marcowy synek



    #1167407

    bastet

    Re: A czy zapuszczacie dzieciom włosy?

    A co Ty sie Basiowych wlosow czepiasz, ma laska wszystko jak trzeba
    Zobacz na zdjecie ze spotkania – na jednym z nich wyglada jakby Basia mopa przytulala a to byla moja Jula

    Mloda ostatnio propaguje styl „dziecko dzungli”, ostatnio ma grzebieniowe leki

    Aga i dzieciaki

    #1167408

    klucha

    Re: A czy zapuszczacie dzieciom włosy?

    z takim wnioskiem to do moda tego kącika 😉

    kurcze zazdrośnice jedne :)))

    Izka i 4 latka



    #1167409

    klucha

    Re: A czy zapuszczacie dzieciom włosy?

    o następna, co ja poradzę że one tak same rosną 🙂

    Izka i 4 latka

    #1167410

    monikaapj

    Re: A czy zapuszczacie dzieciom włosy?

    hihihi :))

    buziak

    Monika i Basia (22.09.2003)

    #1167411

    monikaapj

    Re: A czy zapuszczacie dzieciom włosy?

    W odpowiedzi na:


    Zobacz na zdjecie ze spotkania – na jednym z nich wyglada jakby Basia mopa przytulala a to byla moja Jula


    Cher, no oplułam monitor

    I zawsze myślałam,że mop to wiecha kłaków!

    Dziecko dżungli to u nas most popular style jest 😉

    Monika i Basia (22.09.2003)

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 33)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close