Allegro ktora z Was kupuje

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 29)
  • Autor
    Wpisy
  • #71449

    anastazja

    Kobietki , ktora z Was kupuje niby markowe rzeczy na allegro ? Dlaczego napisalam niby … poniewaz nie jestem przekonana co do autentycznosci tych rzeczy . jednak napalilam sie na torebke i okulary … hmmm niestety nie mam pewnosci czy torebka nie jest oby podrobka … szkoda mi wtopic kilka stowek , bo z okularami to wychodzi ok 1000 zeta … maz powiedzial ze chyba dam ciala :((( a ja mam dylemat 😉 napalilam sie jak dziki osiol … torebka sni mi sie po nocach ;))) ja tez cos chce od zycia ;))))
    aaaa kupilam na urodziny mezowi zegarek … zarabisty … taniej niz w sklepie i 100 % autentycznosci … tez balam sie wtopy … jednak wszystko bylo oki :)))
    No dobra kupujecie przez allegro rzeczy powyzej 500 i wyzej zeta … czy raczej nie ryzykujecie ?

    pozdrawiam

    Jagoda 2l. i 22.10.05.

    #927081

    kika210

    Re: Allegro ktora z Was kupuje

    Ja nie ryzykuję…Może dlatego że nie stac mnie na markowe rzeczy, więc jak już kupuję, od wielkiego święta to wole iść do sklepu, pomacac itp. żeby sie nie naciąć. Aczkolwiek mam kumpelę ktora kupuje dorgie rzeczy i jeszcze się nie nacieła – ale kupuje od sprawdzonych sprzedawców z dobrymi opiniami.

    MY:)
    ps.friko.pl



    #927082

    mirabelka79

    Re: Allegro ktora z Was kupuje

    nie zaryzykowalam bym….wychodze z zalozenia ze jak chce kupic jakas droga „firmówke” to wole miec sklepowa gwarancje;))

    Ala i Małgosia (16.12.2003)

    #927083

    anastazja

    Re: Allegro ktora z Was kupuje

    no tylko , ze moja torebka w Amsterdamie kosztuje tylko 1000 euro ;))) no a na to to juz meza nie naciagne ;)))) poprosilam sprzedajacego o wiecej zdjec … porownalam z tym co w sklepie … ze zdjec wyglada ze oki … ale kto wie jak jest w realu ;))) dodam , ze …. w Holandii wyszla afera o Polakach !!! duzo rzeczy kradna i sprzedaja w Polsce !!! Bebnily o tym gazety i w TV … oj jak ja bym chciala trafic na taka torebke … nawet ukradziona ;)))))) OSZALALAM !!! ;))) ta koncowka ciazy … co ona robi z normalnego czlowieka ;))) wierze jednak ze nie ja pierwsza mam takie odchylki jak cos wpadnie w oko ;)))

    pozdrawiam

    Jagoda 2l. i 22.10.05.

    #927084

    natinka

    Re: Allegro ktora z Was kupuje

    Kochana ja chcę widzieć na coś ty się tak napaliła moze jakies fotki tych rzeczy a my ci napiszemy czy warto a tak powaznie to ryzyko ja chyba bym nie ryzykowała ale napisałam chyba
    Buzka

    Nati i Kamilka 05.04.04

    #927085

    mirabelka79

    Re: Allegro ktora z Was kupuje

    no bo Polacy to specyficzny narod;)))
    ja w koncowce ciazy zachorowalam na pewne jeansy pewnej drogiej firmy…nie ciazowej wcale….efekt jest taki ze je kupilam i do dzis w nie nie wchodze;)))

    Ala i Małgosia (16.12.2003)

    <img src="

    Edited by mirabelka79 on 2005/10/02 23:39.



    #927086

    porky

    Re: Allegro ktora z Was kupuje

    hmm jesli tak samo wygląda, a przy tym jest duzo tańsza, to chyba niewazne czy to oryginał czy nie. Często „podróbki” są fajniejsze od oryginalu 😉

    Juleczka (Puchatek) 12.12.04

    #927087

    mirabelka79

    Re: Allegro ktora z Was kupuje

    no wlasnie Anastazjo dawaj linka a my zdecydujemy czy warto czy nie;))

    Ala i Małgosia (16.12.2003)

    #927088

    Anonim

    Re: Allegro ktora z Was kupuje

    kurde, ja polecam po torebke i buty wypad do Włoch…
    jakoś tak milej i przynajmniej cięzej jest sie dać nabić w butelke…
    ja ostatnio zachorowałam w Mediolanie na torbe – chodzilam ją odwiedzac w sklepie prZEZ 3 dni kilka razy dziennie…
    w koncu ostatniego dnia pomyslalam drastycznie…
    „A JAK JUTRO UMRE TO CO? CO MI PO TYCH PIENIADZACH? A TAK TO SIE TORBĄ NACIESZE CHOĆ 1 DZIEN”
    podziałało – kupiłam…
    bede miała pochówek tańszy o 120euro…
    ale torba rzucila mnie na kolana…
    tak samo jak buty połowki tydzień temu…

    co do allegro – polecam przeczytac komentarze tej osoby…
    mozna z nich już conieco wywnioskowac…
    no i nie łudź sie ze kupisz torbe Gucci (chanel,prada etc)oryginalną za 100zł…
    jesli taka jest oferta, to na bank torba to podróba:(

    bruni i Filip 2,5roku

    #927089

    Anonim

    Re: Allegro ktora z Was kupuje

    DAJ LINK!!
    ciekawa jestem co Cie tak rzuciło na kolana…

    bruni i Filip 2,5roku



    #927090

    anastazja

    Re: Allegro ktora z Was kupuje

    [url=”http://www.allegro.pl/show_item.php?item=66351850>http://www.allegro.pl/show_item.php?item=66351850

    <a"]http://www.allegro.pl/show_item.php?item=66218774[/url]

    Jagoda 2l. i 22.10.05.

    #927091

    anastazja

    Re: Allegro ktora z Was kupuje

    No i co myslisz Bruni warto czy nie ?
    a z wyjazdem to musze poczekac z wiadomych przyczyn ;)))

    Jagoda 2l. i 22.10.05.



    #927092

    anastazja

    Re: Allegro ktora z Was kupuje

    Kochana ja juz nie kupuje ciuchow za malych … wierzac , ze sie wcisne bo schudne ;)))) ale z butami to zawsze mam problem ;))) bo kupuje a pozniej okazuje sie ze jakos za wysokie , zbyt ciasne a w sklepie super , bomba ;)))

    Jagoda 2l. i 22.10.05.

    #927093

    elik

    Re: Allegro ktora z Was kupuje

    Kupuje, ale drozsze rzeczy tylko od osob z bardzo duza iloscia opinii (pozytywnych oczywiscie). I sprawdzam jakie rzeczy dana osoba sprzedaje – czy nie jest to sam drobiazg i pojedyncza rzecz za wyzsza kwote. Czy sie specjalizuje w danych rzeczach.
    Nacielam sie dwa razy – ale obydwa zakupy byly u osob nowych na allegro i na rzeczach na drobna kwote – raz byl to niby tusz lancome, a raz zabawka, ktora okazala sie uszkodzona. Na zakupach u tzw. supersprzedawcow nie nacielam sie jeszcze.

    elik i antek 20 mies

    #927094

    Anonim

    Re: Allegro ktora z Was kupuje

    życze Ci dobrze wiec bede szczera…
    torba mi sie nie podoba!
    w ogóle:( przykro mi…

    jesli jestes dziewczyną „przy kosci” to ta torba Ci optycznie doda szerokosci, jest ciężka i masywna „wszeż”…
    powinnas szukac troche innych wzorów torebek…
    wyobraz sobie siebie z tą torbą na ramieniu – jakies 30 cm z boku Ci dojdzie – to ważne…
    no i sama w sobie torebka nie jest ok i chyba jedyny jej urok to znaczki „chanel”:(
    okulary ok, ale polecam dać drożej, ale w optycznym sklepie lub salonie z okularami…
    pewne rzeczy trzeba przymierzyc do paszczy:)

    bruni i Filip 2,5roku

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 29)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close