DHL-odszkodowanie

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 35)
  • Autor
    Wpisy
  • #99575

    ahimsa

    Mój brat wysłał mi laptopa, przesyłka była ubezpieczona.
    Po week. mąż odebrał go z magazynu DHL, spieszył się do pracy, nie rozpakował przesyłki.
    W domu okazło się, że laptop ma połamaną matrycę! jest też wgięty ewidentnie-jakby ktoś na niego stanął albo położył coś ciężkiego.

    Ma ktoś doświadczenie z dochodzeniem swych praw w takim przypadku?

    #2540336

    devilry

    Ja kiedyś reklamowałam usługę niedostarczenia materiałów reklamowych na targi do Moskwy – nie wygrałam 🙁



    #2540337

    ahimsa

    Zamieszczone przez Devilry
    Ja kiedyś reklamowałam usługę niedostarczenia materiałów reklamowych na targi do Moskwy – nie wygrałam 🙁

    Byłaś w sądzie? Ale jak jest przesyłka ewidentnie uszkodzona i była ubezpieczona…

    #2540338

    kasia

    zgłosiliście reklamację?
    ja miałam podobną sytuację, ale nic z tego nie wyniknęło, nie doczekaliśmy się na kuriera żeby spisać protokół reklamacyjny, choć kilka razy dzwonili i się umawiali, w końcu daliśmy sobie spokój
    już nic przez tą firmę nie zamawiam

    #2540339

    silvius

    Szkoda, ze Twoj maz od razu nie otworzyl przesylki w obecnosci pracownika DHL, wtedy szanse na odszkodowanie bylyby wieksze.

    #2540340

    devilry

    U nas paczka była cała i nie uszkodzona tylko nie dotarła na czas. A czas w tym przypadku był kluczowy bo targi nie trwały wiecznie 🙁

    Firma nie chciała się sądzić i sprawę olała.



    #2540341

    klucha

    mojej siostrze laptop zaginął
    kasa wpłacona do sklepu
    firma kurierska nie mogla namierzyć laptopa

    sklep oddał kase siostrze
    i dogadywal się z Masterlinkiem

    #2540342

    banita

    a wykupiona była opcję „ostrożnie”? wtedy mają obowiązek bardzo uważać na paczkę
    ubezpieczona może być paczka np. tylko od zaginięcia

    #2540343

    pasiasta

    Jakie opcje nie byłyby wykupione, będzie bardzo duży problem – ba! może nawet być niemożliwe roszczenie jakiekolwiek – ze względu na to, że mąż nie rozpakował towaru na miejscu. Firma umyje ręce twierdząc, że uszkodzenia mogły powstać ponieważ odbiorca źle się z towarem obchodził.

    Nigdy nie byłam w takiej sytuacji, ale po to trzeba sprawdzić przesyłkę przy kurierze, czy w punkcie odbioru, by móc im udowodnić winę, a tak i kurier i nadawca umyją ręce.

    #2540344

    ja3

    Zamieszczone przez ahimsa
    Mój brat wysłał mi laptopa, przesyłka była ubezpieczona.
    Po week. mąż odebrał go z magazynu DHL, spieszył się do pracy, nie rozpakował przesyłki.
    W domu okazło się, że laptop ma połamaną matrycę! jest też wgięty ewidentnie-jakby ktoś na niego stanął albo położył coś ciężkiego.

    Ma ktoś doświadczenie z dochodzeniem swych praw w takim przypadku?

    Chyba nic z tego nie będzie. Powinnaś otworzyć przy nich. Ale próbuj.



    #2540345

    Anonim

    cięzko z nimi wygrać – mąz popełnił błąd bo nie otworzył przesylki na miejscu – niestety będa sie zasłaniali tym ze równie dobrze Twoj mąz mógł uszkodzic przesyłkę podczas transportowania jej do domu;)

    co mozesz zrobic – zdjęcia wraz z pismem do firmy kurierskiej – przesyłka jest ubezpieczona – żądac zwrotu pieniędzy za zniszczone mienie.

    #2540346

    agat79

    Bez wzgledu na wszystko probuj dochodzic swego!! Jezeli przesylka byla ubezpieczona, masz prawo reklamowac i dochodzic swoich praw. Ja nigdy nie daje spokoju, jesli chodzi takie sprawy. Firmy tylko zacieraja rece na ludzi, ktorzy sie szybko poddaja!! Daj znac, jak sprawa sie potoczy. Trzymam kciuki!!



    #2540347

    ahimsa

    Gdybym miała 100% pewności, że to DHL- to bym nie odpuściła. Ale nie mam.

    #2540348

    Anonim

    ale ze niby jak?
    ze kto?

    #2540349

    agat79

    Zamieszczone przez ahimsa
    Gdybym miała 100% pewności, że to DHL- to bym nie odpuściła. Ale nie mam.

    Nie rozumiem? Nie wiesz, jakim kurierem to szlo?

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 35)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close