help. help, nie ignorujcie tego posta pliz:-(

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 38)
  • Autor
    Wpisy
  • #30265

    Anonim

    To znow ja, pluszaczka nudziara:-)
    Mam do was krotkie pytanko i licze na wasza wiedza i dosiwdczenie bo ja juz sama nie wiem co o tym myslec..tak wiec czekam na okres, wpadl mi do glowy pomysl ze zrobie test ciazowy. Wykonalam clear view, wynik wyszedl negatywny wiec sie uspokoilam..to bylook. tydzien temu. Przypadkowo dzis natknelam sie na ten sam test, mialam go wyrzucic. Mimowolnie spojrzalam w okienko a tam – cieniutka ale dosc wyrazna druga kreska!!!
    Czy to mozliwe? a moze wynik testu po uplywie tylu dni nie jest miarodajny..pomozcie bo b. sie denerwuje!!:-(((
    Ula i Adaś

    #399132

    asiulek

    Re: help. help, nie ignorujcie tego posta pliz:-(

    Najlepiej sie nie grysc miarodajnoscia tylko powtorzyc tes. Ja jak robilam i byl negatywny to nic pozniej sie nie pojawila – ani nawet cien kreski.

    Asia z Jeremim (04.03.03.)



    #399133

    juik

    Re: help. help, nie ignorujcie tego posta pliz:-(

    Wyrzuć ten test do śmieci . i zrób nowy dla świętego spokoju

    Juik z Piotrusiem 12.04.03

    #399134

    pluto

    na mój gust……

    ….jesteś w ciąży!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Julka i 16 miesięczny Karolek

    #399135

    paula26

    Re: help. help, nie ignorujcie tego posta pliz:-(

    szybko zrób nastepny test.

    Paula i Borysek 07.07.2003

    #399136

    stenia72

    Re: help. help, nie ignorujcie tego posta pliz:-(

    Tak jak napisały dziewczyny, wyrzuć stary test i dla pewności zrób drugi test.

    Marzena i Przemcio (18.11.2002)



    #399137

    rita25

    Re: na mój gust……

    Pluszaczko…na twoim miejscu powtórzyłabym test.U mnie było tak samo a po 9 miesiącach urodziła się Sońka!
    Daj znać.
    rita25 i Sonia 03.07.03

    #399138

    asiulek

    Re: na mój gust……

    ok – tez mialam tak napisac ale mi zabraklo odwagi (coby dziewczyna noc spokojnie przespala ) :)))

    Asia z Jeremim (04.03.03.)

    #399139

    kleeo

    Re: help. help, nie ignorujcie tego posta pliz:-(

    to moze wskazywac na bardzo wczesna ciaze….


    kleeo i Natalia (ur.26.07.02)

    #399140

    leszczynka

    Re: help. help, nie ignorujcie tego posta pliz:-(

    zrób nowy test ale pewnie Adaś będzie miał rodzeństwo.

    LESZCZYNKA I EMILKA (23.09.03)



    #399141

    paloma

    Re: help. help, nie ignorujcie tego posta pliz:-(

    Zrob nastepny… i moze dla pewnosci jeszcze jeden.
    Podobnie mialam kedy zaszlam w ciaze z Olkiem.
    Kreska byla rozowa i prawie niewidoczna…

    Paloma & Alexander

    #399143

    Anonim

    Re: help. help, nie ignorujcie tego posta pliz:-(

    jezu..to niemozliwe..ja sie chyba zabije..a na dodatek jeszcze mnie troszke brzuch pobolewa..ja chyba dzis nie usne:-((((((((



    #399144

    anwa30

    Re: help. help, nie ignorujcie tego posta pliz:-(

    nie przejmuj się tak….może jednak nie jestes w ciąży…jutro zrób nowy test


    ania z agulką 04.03.03.

    #399145

    asiulek

    Re: help. help, nie ignorujcie tego posta pliz:-(

    Oj napewno az tak zle nie bedzie. Bedzie dobrze..musi byc 🙂

    Asia z Jeremim (04.03.03.)

    #399146

    Anonim

    Re: help. help, nie ignorujcie tego posta pliz:-(

    ja juz zaczynam panikowac a maz sie ze mnie smieje i mowi ze to niemozliwe..mi tez w to ciezko uwierzyc ale rozne rzeczy sie zdarzaja..Adaś ma dopiero 4 miechy a ja nie wyrobie ani psychicznie ani fizycznie drugiej ciazy i dziecka..nie wspominajac o kasie, szkole itp..nawet nie moge o ym myslec bo mi sie slabo robi:-(

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 38)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close