Nie jadł od 14 godzin!!!!!!!!!

Postów wyświetlanych: 7 - od 1 do 7 (wszystkich: 7)
  • Autor
    Wpisy
  • #47470

    asia80

    Proszę powiedzcie czy Wam coś takiego się zdarzało, co mam robić??? Wczoraj około 17 zjadł 120 ml, a wogóle wczorajszego dnia 500 ml w sumie 🙁 Ani kaszki, ani mleka łyżczeką, ani żadnych deserków. Już nie wiem co mam robić!!! Budzi się co chwilę, ale tylko chce herbatki, a jak dostanie mleko to krzyczy 🙁

    Asia i Oliwierek 14.01.2004 r

    #615103

    gosiag

    Re: Nie jadł od 14 godzin!!!!!!!!!

    Asiu! to samo miałam z Julką… usypiałam żeby cokolwiek zjadła! Dostawałam nerwicy i obłędu!! A może zmień mleko? Może smnak mu nie odpowiada? A może to z gorąca? i chce tylko pić…. Mały wygląda na dobrze odkarmionego – taki okrąglutki!

    Gosia + Julka (02.02.02) + Marysia (04.05.04)



    #615104

    duska

    Re: Nie jadł od 14 godzin!!!!!!!!!

    Też tak miałam, tylko moja nawet nie chciała pić (tylko cycek przez minutę) – myślałam, że oszaleję.
    Karm przez sen – zaraz jak zaśnie, jeszcze niezbyt głęboko, powinno się udać.
    Powodu takiego zachowania u mojej córeczki nie znalazłam, ale do tej pory miewa takie dni, że zje 400 ml wszystkiego (kaszka + zupka) i dopiero w nocy cycka. Aż mi się płakać czasami chce …. A następnego dnia jej normalnie.
    Nie martw się tak bardzo …. (łatwo pisać !)
    Powodzenia

    Duśka i Emila (09.10.2003)

    #615105

    asia80

    Re: Nie jadł od 14 godzin!!!!!!!!!

    To 14 h przerodzilo sie w 19 h, w miedzyczasie udalo nam sie „wepchnac” mu 40 ml, a teraz kolo 10 zjadl 120 ml. Mam nadzieje ze to od goraca 🙁 Dzis to nawet po usnieciu nie chcial, herbatke tak, ale mleko wypluwal zupelnie swiadomie. Postaram sie nie martwic! Dzieki 🙂

    Asia i Oliwierek 14.01.2004 r

    #615106

    asia80

    Re: Nie jadł od 14 godzin!!!!!!!!!

    Wazy 6800 wiec jest ok, ale ostatnio jak zaczal mniej jesc to i mniej przybiera. Dzisiaj sprobuje inne mleko, masz racje! I faktycznie chce duzo pic, a mleko jest bee 🙂 Kolezanki ktore znaja Oliego „na zywo” i z forum mowia ze faktycznie na tym zdjeciu wyglada bardziej pucolowato niz w rzeczywistosci. Musze sie znow usmiechnac do Anet o nowe zdjecie, bo ja nie umiem wstawiac :))))

    Asia i Oliwierek 14.01.2004 r

    #615107

    monia27

    Re: Nie jadł od 14 godzin!!!!!!!!!

    moze zabki.daj czopka przeciwbolowego i wtedy sproboj dac cos jesc

    Monia i Tymonek (08.08.03)



    #615108

    chmurka

    Re: Nie jadł od 14 godzin!!!!!!!!!

    Klaudia mleka nie jje od 19-tej az do 8 rano w nocy tylko 130 ml soku

    JOLA I KLAUDIA 13.09

Postów wyświetlanych: 7 - od 1 do 7 (wszystkich: 7)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close