Forum: Polecam

Promocja promocji w H&M

Polecam mega promocję w H&M, wszystkie letnie rzeczy które już wcześniej były przecenione o 50% teraz są przecenione o kolejne 50%. Dla siebie kupiłam strój kąpielowy wart 80zł za niecałe 10zł. Dla synka kupiłam na następny rok świetne kąpielówki i bluzeczkę z krótkim rękawkiem i zapłaciłam za całość ok. 12zł. Krótkie i póldługie spodenki są za ok. 10zł. Niestety już dużo rzeczy przebranych ale jeszcze może ktoś dla siebie albo dziecka znajdzie.

Agus i Kamilek (24.03.2003)

7 odpowiedzi na pytanie: Promocja promocji w H&M

aagnieszka Dodane ponad rok temu,

Re: Promocja promocji w H&M

Czy wiesz do kiedy trwa ta promocja. Będę dopiero w Poznaniu , gdzie jest H&M dopiero 6.09.?


Agnieszka

agus-25 Dodane ponad rok temu,

Re: Promocja promocji w H&M

nie mam pojęcia, pewnie do wyczerpania zapasów, jeszcze trochę tego było, dziś kupiłam świetną bluzkę z dzianiny za 15zł 🙂 Po za tym mam nadzieję, że w innych miastach też jest ta promocja.

Agus i Kamilek (24.03.2003)

kika210 Dodane ponad rok temu,

Re: Promocja promocji w H&M

A mi się wydaje że ta mega przecena jest do jutra 29.08, ale nie mam pewnosci…Też nakupowałam dla małej full rzeczy za grosze:)

KIKA210+Ada 22.05.03
ps.friko.pl

asia80 Dodane ponad rok temu,

Re: Promocja promocji w H&M

Kurcze, a w Gdyni sam badziew “rzucili’

Asia i Oliwierek 14.01.04

agus-25 Dodane ponad rok temu,

Re: Promocja promocji w H&M

U nas też było sporo mało ciekawych rzeczy ale można było wybrać też i takie całkiem niezłe. Trochę za bardzo wszystko było porozrzucane po całym sklepie zamiast ułożonych w jednym miejscu, pomiędzy tymi przecenionymi rzeczami były też te droższe.

Agus i Kamilek (24.03.2003)

laminja Dodane ponad rok temu,

Re: Promocja promocji w H&M

Jeżeli chodzi o Warszawę to w Wola Parku jest bardzo słabo, ale dziś byłam na Targówku i tam jest sporo rzeczy. Niestety raczej od rozmiaru 80 w górę… – przynajmniej dla chłopców, ale można kupić fajne spodnie dla maluszków za 10-15 zł na przyszły rok.

Szymon

agus-25 Dodane ponad rok temu,

Re: Promocja promocji w H&M

U nas teraz jak byłam to już wiszą same resztki nie ma nawet w czym przebierać a jeżeli chodzi o rozmiary to faktycznie te większe dla dzieci od roku w górę.

Agus i Kamilek (24.03.2003)

Znasz odpowiedź na pytanie: Promocja promocji w H&M?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Jedno- i dwulatki
JESTEM NIEODPOWIEDZIALNĄ MATKĄ!
Wczoraj wieczorem okaleczyłam swoją córkę! Tamka szalała na łóżku golutka po kąpieli- wiecie jak to jest z ubieraniem malucha, który uwielbia być golaskiem... Położyłam się na skraju łóżka, by te szalone podskoki
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
wody???
Dziewczyny mam pytanie?? Czy mogą sie sączyć wody płodowe mimo że nie odszedł czop? [img]http://preg.fertilityfriend.com/pregticker/585bc/images/obrazek.gif[/img]
Czytaj dalej