Skąd nasze nicki???

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 56)
  • Autor
    Wpisy
  • #48451

    asia80

    Wiem, wiem, po to je czasem wymyślamy, aby być bardziej anonimowymi, no ale nie we wszystkich przypadkach tak jest Skąd pochodzi Wasz nick, pomysł itd.? Kto się „ujawni”? Dość często jak czytam wypowiedzi to się zastanawiam – co oznacza lub skąd się wziął taki, a nie inny nick. Mój to nic oryginalnego: Asia80, bo mam na imię Asia i urodziłam się w roku 80 . Pozdrawiam Was serdecznie.

    Asia i Oliwierek 14.01.2004 r

    #625627

    reno

    Re: Skąd nasze nicki???

    Tak, mnie też często intrygują nicki forumowych koleżanek . Mój jest banalny – mam na imię Renata i na studiach mówiono na mnie Reno.

    Asiu, śliczna fotka Oliwiera! a jak on urósł!

    Reno & Nadia (07.02.2004)



    #625628

    mai

    Re: Skąd nasze nicki???

    a- Amelka, mar- Marta, go- pierwsze litery mojego nazwiska

    Pozdróweczki!!!

    Marta&Amelka-11 maja

    #625629

    burbus

    Re: Skąd nasze nicki???

    Burbus, raczej powinno być Burbuś, ale zalogowałam się na początku bez polskich znaków i tak zostało. Burbuś – tak mówił mój teść na mojego męża, gdy był mały (mój mąż oczywiście). Teraz my tak mówimy na naszego synka – Młody Burbuś. Na początku wcale nie miałam zamiaru podpisywać się jako Burbus, bo przecież to nie ja nim jestem. Ale zalogowaliśmy się jeszcze jak Kacperek był w brzuszku, no i tak zostało. Pozdrowienia.

    Burbus i Kacperek 31.07.03

    #625630

    chmurka

    Re: Skąd nasze nicki???

    był kedyś taki watek musisz poszukac a napewno znajdziesz

    JOLA I KLAUDIA 13.09

    #625631

    asia80

    Re: Skąd nasze nicki???

    A ja widze ze i Nadia to juz niezla panna na nowej fotce.

    Asia i Oliwierek 14.01.2004 r



    #625632

    justborn

    aaa… to długa historia…

    pod nickiem JUSTBORN istnieję w sieci od 3 lat, a zaczęło się od bloga http://justborn.blog.pl. to samo na allegro i na tej grupie. a nick to odzwierciedlenie mojego samopoczucia po zakończeniu koszmarnego, toksycznego związku. czułam się jak nowo narodzona…

    pozdrawiam!

    iza i kubuś (08.01.2004)

    #625633

    asia80

    Re: Skąd nasze nicki???

    Pewnie tak , ale musimy to zaktulaizowac bo dosc sporo nas przybylo

    Asia i Oliwierek 14.01.2004 r

    #625634

    aja79

    Re: Skąd nasze nicki???

    aja-tak mówiła do mnie moja młodsza siostra kiedy dopiero zaczynała mówić. Dodałam 79 bo to mój rok urodzenia i wyszło aja79


    Justyna i Nadia 29.07.2003

    #625635

    chilli

    Re: Skąd nasze nicki???

    -powiedz jakieś słowo
    -dupa
    – a inne nie kojarzące się z seksem?
    – nie znam
    – wysil sie
    -agrafka
    -ok

    agrafkla było zajęte, więc wzięłam szpilka – z biegiem czasu wyewoluowało do szpilki- bo szpilek pojedynczych sie namnożyło w sieci a szpilki z reguły wolne są. Dialog odbył sie dokładnie 6 lat temu… jeszcze za eks-narzeczonego-kretyna.

    <img src=”http://foto.onet.pl/upload/28/96/_278862_n.jpg”>
    madzia z wiktorią (10.03.04)

    Edited by szpilki on 2004/06/20 23:38.



    #625636

    teo

    znalezione w archiwum….:-)

    asiu 🙂
    podaje link dla tych mam które jeszcze wtedy sie nei wpisały;-) i dla tych co chca sobie przypomniec…..
    dla wszystkich zainteresowanych 😉

    http://www.dzieckoinfo.com/forum/showthreaded.php?Cat=&Board=kiedydziecko&Number=343085&page=&view=&sb=

    ILONA I KUBEK(21.02.02)

    #625637

    mamma

    I jeszcze :o)

    [url=”http://www.dzieckoinfo.com/forum/showthreaded.php?Cat=&Board=oczekujac&Number=82347&page=&view=&sb=>http://www.dzieckoinfo.com/forum/showthreaded.php?Cat=&Board=oczekujac&Number=82347&page=&view=&sb=

    <a"]http://www.dzieckoinfo.com/forum/showthreaded.php?Cat=&Board=kiedydziecko&Number=75210&Search=true&Forum=All_Forums&Words=Wasze%20nicki&Match=Entire%20Phrase&Searchpage=3&Limit=25&Old=allposts&Main=75210[/url]

    http://www.dzieckoinfo.com/forum/showthreaded.php?Cat=&Board=kiedydziecko&Number=424114&page=&view=&sb=

    Aga +
    Dominika

    5.grudzień 2001



    #625638

    Anonim

    Re: Skąd nasze nicki???

    Czesc Asiu!
    Widze ze po wczorajszym spotkaniu poczułas niedosyt ;-))..to juz uzalezeninie..przynajmniej w moim przypadku.bo ja tez jeszcze wczoraj zagladałam..choc juz na nic nie odpisywałam.Troche sie dziwie dziewczynom, ktore zamiast odpowiedziec na proste pytanie wola napisac, ze byl juz taki temat i zebys sobie poszukała odpowiedzi ;-))…jesli ktos podaje strony..to na pewno uprzejme..bo zawsze mozna podpatrzyc jak tłumaczyły swoje nicki mamy, ktore sa tutaj od dawna,ale fajnie ze przypomniałas temat..bo przeciez jest sporo nowych mam i ciagle dochodzą nowe ;-).Ja juz tłumacze swoj :m-pierwsza litera mojego imienia +ola ostatnie 3 litery imienia-Mariola.Taki myślowy skrot.
    Pozdrawiam i czekam na zdjecia..podaje Ci moj adres…jak dziewczyny mi przysla reszte zdjec..to zaloze album na onecie i podam strone..bedzize mozna sobie poogladac.
    Moj emil : [email]rutkowskam1@wp.pl[/email]

    #625639

    mirabelka79

    Re: Skąd nasze nicki???

    moj nick w sumie nie wiem skad sie wzial:))

    jak sie logowalam to mialam strasznia ochote na sliwki a juz najbarziej na mirabelki (kaprysy ciazowe)…no i stad ten nick…a 79 to rok moich urodzin.
    acha …czasem maz mowi do mnie „śliweczko”:)) bo wie ze ja uwielbiam sliwki a juz najbardziej mirabelki….juz sie nie moge doczekac kompotu z mirabelek:))…teraz to juz kaprysy kobiety karmiacej:)
    pozdrawiam

    Ala i Małgosia (16.12.2003)

    #625640

    asia80

    Re: Skąd nasze nicki???

    Zagladalam w link od Ilonki i faktycznie pare „aktualnych” forumowiczek wypowiedzialo sie na ten temt, ale widzialam tez ze nie ma zadnych dziewczyn, ktore zostaly mamusiami w tym roku albo tych ktore teraz sa bardziej aktywne Fotki zaraz przesle. Pozdrawiam.

    Asia i Oliwierek 14.01.2004 r

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 56)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close