zastój w piersi

Dziewczyny od dwóch dni w jedej piersi mam guzekdośc duzy-wydaje mi się, że w jakims zbiorniczku jest mleczko i nie znajduje ujścia- co moge zrobićw takiej sytuacji?

8 odpowiedzi na pytanie: zastój w piersi

ewa76122009-08-09 09:49:27

Też tak miałam, ale na szczęście tylko 1 dzień. Robiłam sobie gorące okłady na pierś (nalałam gorącej wody do buteleczki i owinęłam w pieluszkę) i mocno masowałam. Często przystawiałam dziecko do tej piersi.

betrisa2009-08-09 18:16:59

ja próbowałam laktatorem i pomagało

ulaluki2009-08-09 18:26:01

Okłady z kapusty, kupić główkę kapusty, wziąć liść, potłuc ją i przykładać do piersi, pomoże, no i masować koliście, przykładająć dziecko do ssania. Powinno puścić.
Ja zastojów, guzków miałam dosyć duzo, najpierw mi położna pomagała, potem już sama sobie radziłam:)

lilavati2009-08-09 19:54:04

Zamieszczone przez ulaluki:Okłady z kapusty, kupić główkę kapusty, wziąć liść, potłuc ją i przykładać do piersi, pomoże, no i masować koliście, przykładająć dziecko do ssania. Powinno puścić.
Ja zastojów, guzków miałam dosyć duzo, najpierw mi położna pomagała, potem już sama sobie radziłam:)

Dokładnie to co Ula radzi
Dodatkowo jeszcze pod gorącym prysznicem masowałam odciągałam
Działaj aby temperatura się nie pojawiła :Kciuki:

mamamaksa2009-08-10 03:59:36

Zamieszczone przez Suzou1981:Dziewczyny od dwóch dni w jedej piersi mam guzekdośc duzy-wydaje mi się, że w jakims zbiorniczku jest mleczko i nie znajduje ujścia- co moge zrobićw takiej sytuacji?

musisz rozmasowywac, od gory do dolu, moze byc bolesne. zatkany kanalik mleczny, czesto tak mialam. i przystawiaj do piersi, wtedy tez mozesz masowac

kurdula2009-08-11 09:04:46

A u nas położne radzą robić okłady z lodu, z niczego więcej i przystawiać dziecko.N apoczątku też przykładałam rumianek gorący i masowałam pierś ale podobno to wywołuje odwrotny skutek bo zapalenie się roznosi a okłady z lodu obkurczają kanaliki i pierśrobi się bardziej miękka i faktycznie lód lepiej zadziałał w moim przypadku.

amnezja2009-08-11 17:48:10

też przez to przechodziłam:(
mi pomogło częstsze przystawianie małej i karmienie z pod pachy.

swiki2009-08-12 07:23:45

ja przy karmieniu masuje, troszke bolesne, ale czuje jak puszcza, choc dzis mam tez taki zastoj i nawet jak pusci to znow sie robi, heh…

Znasz odpowiedź na pytanie: zastój w piersi?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zdrowie i uroda
Antykoncepcja hormonalne
Kochane Forumki, chciałabym zasięgnąć wiedzy od Was i spytać jakich środków anty hormonalnych używacie i jakie są Wesze opinie na temat piguł przez Was zażywanych? Przepraszam za wścipskie pytanie, ale właśnie
Czytaj dalej
Tematy, których nie znalazłam w forum
do Bruni
Kolejne zdjęcie w Avatarku w podpisie i co... jestem po prostu zachwycona, są wspaniałe. Jeśli ta pani na zdjęciach to Ty to ja jestem miłosniczką Twych wdzięków:Hyhy: :Fiu fiu: no nie
Czytaj dalej