A6W – sezon 2011 rozpoczęty :D

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 432)
  • Autor
    Wpisy
  • #107038

    karola

    Rok 2011 nastał, więc nowy sezon ćwiczeń czas zacząć 😀

    Zapraszam wszystkie chętne osoby do wspólnego spalania zimowego tłuszczyku :).

    Krótka ściąga dla niezorientowanych:

    Aerobiczna „szóstka” Weidera. Jest to zestaw ćwiczeń na mięśnie brzucha wykonywane w celu spalenia tkanki tłuszczowej zalegającej w ich obrębie oraz do znacznego wzmocnienia wszystkich mięśni brzucha.
    Ćwiczenia „szóstki” wykonuje się jedno po drugim bez żadnych przerw na rozluźnienie mięśni „szóstka” składa się z sześciu ćwiczeń następujących po sobie. Najważniejszym elementem każdego powtórzenia jest moment zatrzymania ruchu w momencie maksymalnego napięcia mięśni na 2-3 sek. Ćwiczenia „szóstki” wykonuje się na płaskim podłożu (materac lub dywan) bez żadnych specjalnych urządzeń i przedmiotów przez sześć tygodni. W końcowy okresie programu (piąty, szósty tydzień) należy zwrócić szczególną uwagę na to by całościowy trening dzienny nie przekroczył 25min. W przypadku takiego zagrożenia należy skracać do minimum ruch w czasie powtórzeń, powtórzeń nie moment zatrzymania 2-3 sek. W momencie napięcia maksymalnego.
    Cykl ćwiczeniowy obejmuje wykonywanie 6-ciu ćwiczeń jako jednej serii. Jednak ilość serii i powtórzeń w seriach zmienia się w miarę upływu dni realizacji całego programu.

    1 dzień – 1 seria po 6 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    2, 3 dzień – 2 serie po 6 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    4, 5, 6 – dzień – 3 serie po 6 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    7, 8, 9, 10 – dzień – 3 serie po 8 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    11, 12,13, 14 – dzień – 3 serie po 10 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    15, 16, 17, 18 – dzień -3 serie po 12 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    19, 20, 21, 22 -dzień 3 serie po 14 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    23, 24, 25, 26 – dzień 3 serie po 16 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    27, 28, 29, 30 – dzień 3 serie po 18 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    31, 32, 33, 34 – dzień 3 serie po 20 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    35, 36, 37, 38 – dzień 3 serie po 22 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
    39, 40, 41, 42 – dzień 3 serie po 24 powtórzeń w każdym ćwiczeniu

    Gwarancją całego sukcesu, czyli otrzymanie po sześciu tygodniach wymaganego efektu jest dokładne wykonywanie wszystkich ćwiczeń i bezwzględne ćwiczenie każdego dnia od chwili rozpoczęcia programu. Każdy dzień ma swoją wartość dla motorycznego pobudzenia mięśni brzucha tak, aby nie miały one większej przerwy niż jednodniowa, w innym przypadku zostanie przerwane ich długotrwałe obciążenie, co nie rokuje uzyskania oczekiwanego wyniku końcowego.

    Oraz przydatne linki:

    3…2….1….ZACZYNAMY!!!

    #4277813

    meva

    Melduje sie!

    A6W zaczełam 17.01.11 i poki co wykonuje je zgodnie z planem.

    Dzisiaj zadanie z dnia ósmego zostalo wykonane:Cwaniak:



    #4277814

    karola

    To, żeby nie być gołosłownym, melduję się również 🙂

    Ćwiczenia rozpoczęte 13.01.2011, jeden dzień wypadł ze względu na paskudne samopoczucie, ale następnego dnia wróciłam do treningów i dzisiaj 11 dzień za mną :Hyhy:

    #4277815

    trzywka

    obecna :Hyhy: ja dzisiaj 20 dzień :Wow!: najbardziej nie lubię ostatniego ćwiczenia :Wstyd:

    #4277816

    maarina

    I ja się melduję:)
    Zaczęłam ćwiczonka 22.01 (przez tydzień robiłam tylko jedną serię, żeby „przygotować brzuszek”). Dziś 4-ty dzień, więc dopiero początek, wysiłek jak narazie nie największy ale boję się tych kolejnych dni:Strach:
    Trzywka są jakieś efekty w cm już?:)

    #4277817

    trzywka

    widok ogólny się zmienił, rano brzuszek wygląda rewelacyjnie, za to po całym dniu jedzenia trochę gorzej :Wstyd: zmierzę się i zobaczę



    #4277818

    mamia

    Wpadam się tylko przywitać.
    Cieszę się, że razem z moim postanowieniem powstał nowy wątek:Wow!:

    Pierwszy dzień za mną!!!:Hura!:

    #4277819

    bep

    O! Dopisuję się i ja 😀
    Zaraz lecę robić :Wow!:

    #4277820

    karola

    Widzę, że nowy wątek działa motywująco 😀

    Tak trzymać :Kciuki:

    Ja tu to muszę podziękować trzywce, która (kiedy kolejny dzień z rzędu odkładałam rozpoczęcie ćwiczeń) dała mi kopa motywacyjnego :Róża:

    U mnie po 11 dniach już jest różnica. Rano 2cm mniej niż na starcie. Wieczorem brzusio trochę wzdęty, więc różnicy w cm nie ma, ale nawet małż zauważył, że lepiej wyglądam :Hyhy:

    #4277821

    trzywka

    Karola kochana nie ma za co :Hyhy:
    Ja też widzę efekty nawet w sposobie chodzenia (prosto i z wciągniętym brzusiem) :Hyhy::Hyhy::Hyhy: Tak jak pisałaś nie za duże ale SĄ!



    #4277822

    karola

    Oj jest…Gdyby nie Ty to nadal bym narzekała na oponkę i nic poza tym 😀

    A tak to wszyscy w domu nauczyli się, że jak mama ćwiczy to się nie przeszkadza :Hyhy:

    #4277823

    hugonek14

    hej ja też chętnie pozbędę się tego wiszącego z przodu tym bardziej że weselicho nam się szykuje (dwa w jeden dzień )Ale zaczynam od poniedziałku ,mam takie pyszne korzenne ciastka :Wstyd:



    #4277824

    trzywka

    Zamieszczone przez hugonek14
    hej ja też chętnie pozbędę się tego wiszącego z przodu tym bardziej że weselicho nam się szykuje (dwa w jeden dzień )Ale zaczynam od poniedziałku ,mam takie pyszne korzenne ciastka :Wstyd:

    🙂 od dzisiaj 🙂 nie ma odkładania! witamy Hugonku 🙂 :Hyhy::Hyhy::Hyhy:

    #4277825

    karola

    Zamieszczone przez hugonek14
    hej ja też chętnie pozbędę się tego wiszącego z przodu tym bardziej że weselicho nam się szykuje (dwa w jeden dzień )Ale zaczynam od poniedziałku ,mam takie pyszne korzenne ciastka :Wstyd:

    Najlepiej zaczyna się w środku tygodnia :Hyhy:

    #4277826

    hugonek14

    Zamieszczone przez trzywka
    🙂 od dzisiaj 🙂 nie ma odkładania! witamy Hugonku 🙂 :Hyhy::Hyhy::Hyhy:

    Tak w środku tygodnia :Niepewny:a co z ciastkami:Fiu fiu:

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 432)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close