Lipcusie2004 – Świąteczno-Zimowe

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 106)
  • Autor
    Wpisy
  • #84325

    lipiec2004

    [i] Dzień jeden w roku

    Jest taki dzień , bardzo ciepły choć grudniowy
    Dzień zwykły dzień , w którym gasną wszystkie spory
    Jest taki dzień , w którym radość wita wszystkich
    Dzień który już , każdy z nas zna od kołyski

    Niebo ziemi , niebu ziemia
    Wszyscy wszystkim , ślą życzenia
    Drzewa ptakom , ptaki drzewom
    Tchnienie wiatru , płatkom śniegu

    Jest taki dzień , tylko jeden raz do roku
    Dzień zwykły dzień , który liczy się od zmroku
    Jest taki dzień , gdy jesteśmy wszyscy razem
    Dzień piękny dzień , dziś nam rok go składa w darze

    Niebo ziemi , niebu ziemia
    Wszyscy wszystkim ślą życzenia
    A gdy wszyscy usną wreszcie
    Noc igliwia zapach niesie
    [/i]

    Spis powszechny w Lipcusiowie

    1.Sandra z córeczką Nikolą (08.06.2004)

    2. Baby z córeczką Julką (14.06.2004) i synkiem Hubertem (10.08.2006)

    3. Tojka z synkiem Mateuszkiem (19.06.2004 ) i synkiem Maćkiem(12 lat)

    4. Ruda77 z synkiem Stasiem (21.06.2004) i córeczką Mają w brzuszku (luty/marzec)

    5. Ozzie z córeczką Martynką (24.06.2004)

    6. Iwcia z synkiem Cypkiem (26.06.2004) i bliźniakami w brzuszku (02.04.2007)

    7. Siza z synkiem Kacperkiem (03.07.2004)

    8. Monika_76 z córeczką Olą (04.07.2004)

    9. Edytag z córeczką Amelką ( 04.07.2004) i córeczką Milenką (10.08.2006)

    10. Gosia123 z synkiem Aleksem (05.07.2004)

    11. Kiki25 z córeczką Olą (09.07.2004) i synkiem Matim (11.06.2006)

    12. Mamabaci z synkiem Bartkiem (09.07.2004)

    13. ZuzkaN z córeczką Zuzią (14.07.2004) i synkiem Pawełkiem (06.02.2006)

    14. Ewike z synkiem Przemkiem (15.07.2006)i córeczką Milenką (11.11.2006)

    15. Malibu z synkiem Antosiem (17.07.2004)

    16. DominikaK z synkiem Kacprem (18.07.2004) i synkiem Kubą (04.07.2000) i Zuzią w brzuszku (08.2007)

    17. Madami z synkiem Damisiem (18.07.2004)

    18. Koza z córeczką Olą (19.07.2004) i synkiem Dawidem (19.07.1999)

    19. LOMI z synkiem Patrykiem (20.07.2004)

    20. Fr_ania z synkiem Szymkiem (21.07.2004)

    21. Kasiabrzoza z córeczką Oliwią (21.07.2004)

    22. Aska27 z synkiem Bartusiem (24.07.2006) i córeczką Patrycją (22.11.2006)

    23. Georgina z córeczką Igą (25.07.2004) i synkiem Kubą (12 lat)

    24. Agat79 z córeczką Olivią (27.07.2004) i niespodzianką w brzuszku (08.03.2007)

    25. Madeline z synkiem Tymkiem (30.07.2004) i córeczką Marylką (13.12.2002)

    26. Ewelina1501 z synkiem Filipem (31.07.2004) i Ktosiem, który na pewno już jest (09.2006)

    Wasz lipiec2004

    #1243056

    dominikak

    Jaka cudna lista!!!!

    Przepiękna lista 🙂
    Hihi, mam nadzieję,że w brzuszku u mnie rzeczywiscie jest Zuzia 😉 Na razie na pierwszą wizytę idę dopiero 2 Stycznia, trzymajcie kciuki 🙂
    Wszystkim Lipcówkom, Lipcusiom i Ich Rodzinom chcielibyśmy życzyć Wszytskiego, co najlepsze i najpiękniejsze :):):):)

    Kuba(4.7.00), Kacperek(18.7.04) i



    #1243057

    ewike

    Re: Jaka cudna lista!!!!

    :))))
    Dzięki
    Ledwie zdążyłam z listą lub ledwie zdążyłam wybrać rodzinę do lekarza nanosząc ostatnie poprawki na niej.
    Kciuki oczywiście zaciśnięte.
    A Ty maszuroczą kartkę z zyczeniami 🙂

    Przemek Milena (07.04 11.05)

    #1243058

    ozzie

    Re: Lipcusie2004 – Świąteczno-Zimowe

    Jako ze my tak jak kasia jutro wyjezdzamy PRAGNIEMY WSZYSTKIM ZLOZYC NAJGORETSZE ZYCZENIA ZDROWYCH I SPOKOJNYCH SWIAT BOZEGO NARODZENIA nIECH BEDA PELNE CIEPLA, MILOSCI , CZARU I MAGII. nIECH KAZDY ZNAJDZIE COS DLA SIEBIE POD CHOINKA, DZIECIACZKI NIECH PISZCZA Z RADOSCI A MAMUSKI NIECH SOBIE ODPOCZNA:))

    Ewunia , cudna lista uklony ode mnie ….musialas w to wlozyc duuuuzo pracy Dzieki ogromne::))))))))))))))

    Kurcze przed chwila wrocilam z pracy przede mna pakowanie bo jutro skoro swit ruszamy a tu juz padam ze zmeczenia…….musze sie zmobilizowac i do dziela::))))) Pa pa BUZIACZKi

    #1243059

    georgina

    Re: Lipcusie2004 – Świąteczno-Zimowe

    Wszystkiego dobrego dla wszystkich lipcówek i ich dzieci (urodzonych także w innych miesiącach ): nie za dużo świątecznych porządków, miłych świąt, sympatycznej atmosfery i super prezentów.

    Ewuniu, jestem pod wrażeniem!

    gina+kuba+iga

    #1243060

    dominikak

    A co tu tak strasznie pusto?

    Witamy się po swiętach.
    KAcper, jak pisąłam wczesniej chyba, nadal am ospę, to znaczy nie odpadły mu jeszcze wszytskie strupki.
    Wczoraj z koleji miał szytego paluszka, któy został źle zszyty i dzisiaj znowu miał go zszywanego, ale już dobrze 🙂 Dzięki Bogu za koleżankę pielęgniarkę piętro nizej.

    Z okazji zbliżającego sie wielkimi krokami Nowego roku, chcielibyśmy życzyć Wam Wszystkim Tego, co sobie tylko zamarzycie, zeby ten przyszły rok, był o wiele, wiele lepszy niż ten, co odchodzi!!!!!

    Kuba(4.7.00), Kacperek(18.7.04) i



    #1243061

    kiki25

    Re: A co tu tak strasznie pusto?

    I my witamy po swietach!!!!!
    Dominis duzo zdroweczka dla Kacpusia dzielnego zucha niech ta ospa szybko mija a paluszek ladnie i szybciutko sie zagoi!!!!! no i tej Zuzi wymarzonej Wam zycze :):) jak Ty sie Kochana wogole czujesz???? czy mdlosci Cie dopadly?

    A ze Stary Rok powolutku juz odchodzi to niech wszystkie zle chwile wspomnienia i smutki zostana za nami, a Nowy Rok przyniesie duzo radosci, usmiechow, spelnienia marzen i wiele dobrego dla Wszystkich lipcusiowych rodzinek!!!!!!!

    Kasia, Ola 09.07.04 i Mateuszek 11.06.06

    #1243062

    kiki25

    Re: Jaka cudna lista!!!!

    Kciuki zacisniete ja i dzieciaczki trzymamy mocno wiec jest ich sporo:):):)
    przepiekna karteczka swiateczna w podpisie!!!!!!

    Kasia, Ola 09.07.04 i Mateuszek 11.06.06

    #1243063

    kiki25

    Re: Jaka cudna lista!!!!

    Ewcia brawo spisalas sie na medal lista jest cudna!!!!!!!! bardzo ladnie jest teraz w Naszym Lipcusiowie, zeby tylko tak jeszcze wiecej mamus zechcialo pisac to juz wogole byloby super, no ale mam cichutka nadzieje ze po nowym roczku nasz watek ruszy pelna para!!!!!!
    A co sie u Was dzieje dzieciaczki chore?????

    Kasia, Ola 09.07.04 i Mateuszek 11.06.06

    #1243064

    kiki25

    Re: Lipcusie2004 – Świąteczno-Zimowe

    Anetko jaka cudna Martysia na tej foteczce, no i Ci musze powiedziec ze wyglada tutaj jak cala mamusia!!!!!!!! sliczna!

    Kasia, Ola 09.07.04 i Mateuszek 11.06.06



    #1243065

    ewike

    Re: A co tu tak strasznie pusto?

    Matko, a cóż to stało się Kacperkowemu paluszkowi?
    No i poszły ospy od Was, starczy już!

    Przemek Milena (07.04 11.05)

    #1243066

    ewike

    Re: Jaka cudna lista!!!!

    dziękuję 🙂 Choć komplimenta raczej niezasłużone zważywszy jakie cuda w innych miesiącach.

    Nie, zdrowe i szaleją równo.
    Wtedy byliśmy na kolejnej wizycie u audiologa (nie bardzo mi się do niej spieszyło, bałam się, co znowu wymyśli) Na szczęście te 10 przedmuchiwań trąbek słuchowych (a właściwie 13, po 3 P. dostał katar i musieliśmy po wyleczeniu zacząć od nowa) pomogło. Po tympanografii lewe ucho idealne, prawe odbiega trochę od normy ale jest znaczna poprawa. Na 19. I jestesmy umówieni na kolejny ABR, jeśli nie wyjdzie z uśpieniem Przemka i podaniem Relanium tak jak poprzednio, to znów grozi badanie pod narkozą i co się z tym łączy dwudniowy pobyt w szpitalu. Babiszon nawet miły był tym razem i łaskawie w końcu zajrzał do poprzednich zapisów badań. Jej diagnoza była trafna: wysiękowe zapalenia ucha i raczej mamy się liczyć z nawrotami np. po chorobach.

    Przemek Milena (07.04 11.05)



    #1243067

    dominikak

    Re: A co tu tak strasznie pusto?

    Dzieki bardzo , KAsiu.
    A co do mojego samopoczucie, to ksozamrne, zmeczenie, koszmarne bóle głowy i mdłości, całe dnie mnie trzymają, a najgorzej jest wieczorem. ale nie narzekam, grunt, zeby z Dzidziem wszytsko było ok.

    Wszystkiego Najleposzego w Nowym Roku!!!!!!!!!!!

    Kuba(4.7.00), Kacperek(18.7.04) i

    #1243068

    dominikak

    Re: A co tu tak strasznie pusto?

    Ewa, Kuba nie zapalił swiatła w pokoju, postraszył Kacperka i Kacper wpadł na szklankę Kuby, z grubego szkła, którą Kuba zostawił na podłodze :/ Przeciął do kości duzego paluszka i rana starsznie sie jadziłą i rozesżła na bokli, nie bee opisywac, bo widok był naprawdę paskudny, dobrze, zę ja zaprawiona w bojach. Dzisiaj już lepiej, szwy łądnie trzymają, są samorozpuszczalne, wiec spodziewam sie że za kilka dni znikną.

    Całujemy

    Kuba(4.7.00), Kacperek(18.7.04) i

    #1243069

    ewike

    Re: A co tu tak strasznie pusto?

    Ojoj, mam nadzieję, że szybko się goi i Kacper powoli zapomina o pociętym paluszku

    Przemek Milena (07.04 11.05)

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 106)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close