MIKOŁAJ – czwarty miesiąc

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 20)
  • Autor
    Wpisy
  • #92704

    nunak

    przedstawiam Wam mojego Mikołka-Fikołka

    i z siostrą na deser

    #1773379

    bastet

    slodki maly misio 🙂

    sliczne dzieciaczki 🙂



    #1773380

    snoopy

    słodziak!
    a zdjecie z siostrą jest REWELACYJNE!!!!!

    #1773381

    toffika

    śliczny słodzinek 😀
    fotka z siostrą urocza 🙂

    #1773382

    kroolik

    przesliczne ostatnie zdjęcie

    Asia i Gustawek

    #1773383

    gabrycha

    Śliczny maluszek!!!!A ostatnie zdjęcie powaliło mnie na łopatki-piękne poprostu!!!



    #1773384

    gosia

    Co za mężczyzna!!!!
    Śliczny jest i jaką ma opiekuńczą siostrę.

    #1773385

    reno

    Fajny gość! Śliczne masz dzieciaczki.

    #1773386

    nunak

    Zamieszczone przez tora
    i z siostrą na deser

    wszystkie fotki super, ale ta jest po prostu odjazd. przeciez ona jak z laleczka wyglada…..
    przezdjecie poprostu.

    dzięki 🙂
    niestety i tak go traktuje, czasami jak lalkę…… ale z dnia na dzień jest coraz lepiej i spokojniej – bo oderwac jej od niego nie mogę:) – a chłopak się z lekka nerwuje:(

    #1773387

    nunak

    Zamieszczone przez Reno
    Śliczne masz dzieciaczki.

    i vice versal;):)



    #1773388

    chilli

    dopiero urodzilas 😮
    a tymczasem chlopak jak na drozdzach rosnie.
    z siostra rozbrajajace..

    #1773389

    nunak

    Zamieszczone przez szpilki
    dopiero urodzilas 😮
    a tymczasem chlopak jak na drozdzach rosnie.
    z siostra rozbrajajace..

    a jeszcze dokładnie pamiętam marzec 2007 !!! i te 2 kreski na teście….. ech:)



    #1773390

    nunak

    dzieki dziewczęta za miłe słowa ….:) reno, szpilki, tora, wobysk, gabrycha, kroolik, karola24, alina78 i cherokee - kłaniam sie:)

    #1773391

    daga-j23

    Fajne dzieci, jak cudnie się tulą, takie zdjęcie z bratem niby lalką będzie super pamiątką z dzieciństwa 🙂

    #1773392

    errol

    Cudny chłopiec, nie będę oryginalna zdjecie z siostrą prześliczne, taki misio koalisio
    pozdrawiam
    R&R

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 20)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close