Sesja Basiulca

Dzięki uprzejmości ……
…. mam takie cuda 🙂

26 odpowiedzi na pytanie: Sesja Basiulca

eiffla2008-04-25 20:29:57

widac ze zdjecia robił profesjonalista….. Piekne… i modelka wzorcowa…:)

ewike2008-04-25 20:43:20

Rzeczywiście cuda

klucha2008-04-25 21:12:56

śliczności

bastet2008-04-25 23:57:19

super ! 🙂

a cora cutmiut :):)

magdasz2008-04-26 01:56:36

Mnie Basiulec kojarzy sie z urwiska….. a tu prosze jaka ulozona panienka 😉

helenb2008-04-26 06:35:31

no, no, no
prawdziwa sesja z piekna modelka:)

beamama2008-04-26 07:38:20

Prze-pię-kne! 🙂

viking2008-04-26 16:41:59

Rewelacyjna modelka i zdjęcia piękne 🙂

biedroneczka2008-04-26 17:05:12

piękna modelka .. a te jej rozesmiane oczka – booooskie !!!

kamuszka2008-04-26 18:45:35

Rzeczywiście przepiękne. No ale to ważna też modelka 😀 Twoja niezwykle urodziwa, chociaż młoda bardzo jeszcze 😉

2008-04-26 19:13:20

słodkie

więcej z matką poprosimy 😉

kasiex2008-04-26 20:27:12

cudo!

2008-04-26 22:11:47

piekna sesja 🙂 a buzka coreczki jak malowana

2008-04-26 22:43:13

o takiej modelce to mnóstwo fotografow może tylko pomarzyć…
śliczna, słodka i wyrafinowana z niej modelka:)

snoopy2008-04-27 08:48:21

śliczna modelka a fotki rewelacyjne!

goha2008-04-27 15:12:23

Fiu, fiu, full profeszjonal 🙂

nadii2008-04-27 17:08:15

Przepiękne.

nunak2008-04-28 14:15:41

Zamieszczone przez komanczera:Dzięki uprzejmości ……
…. mam takie cuda 🙂


no mi sie podobają wszystkie ale te dwa najbardziej ….. rewelacja…:) taki poważny Basiulec:)

adda2008-04-28 14:50:14

pierwsze i ostatnie… cudne

lauidz2008-04-28 16:47:54

Sliczna ta twoja panna!!!!

cat2008-04-29 11:56:27

Śliczna Basia. 🙂 i super foty.

lilavati2008-04-29 12:11:34

Piękne modelki to i piekne foty

usianka2008-04-30 09:49:35

piękne!!

joannar2008-04-30 13:53:27

Piękne zdjęcia pięknej modelki 🙂

2008-05-03 22:33:01

piekna basia!

pierwsze dwa sa fantastyczne!!!!

olesia12008-05-05 07:50:44

przepiękne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zamieszczone przez komanczera:

a to mnie urzekło najbardziej!!!!!!!!!!!
cudną masz córeńkę 🙂

Znasz odpowiedź na pytanie: Sesja Basiulca?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dla starających się
staram sie juz kilka m i nadal nic
od kilku miesiecy staramy sie o 3 dziecko i nic martwie sie troche bo z poprzednimi zachodzilam bardzo szybko od kilku dni pobolewa mnie brzuch ale boje sie zrobic tes
Czytaj dalej
Nasze zdjęcia
Sesja Basiulca część 2
.... [IMG]http://i131.photobucket.com/albums/p301/komanczera/_MG_0251.jpg[/IMG] [IMG]http://i131.photobucket.com/albums/p301/komanczera/_MG_0246.jpg[/IMG] [IMG]http://i131.photobucket.com/albums/p301/komanczera/_MG_0244.jpg[/IMG] [IMG]http://i131.photobucket.com/albums/p301/komanczera/_MG_0238.jpg[/IMG] [IMG]http://i131.photobucket.com/albums/p301/komanczera/_MG_0236.jpg[/IMG] I moje ulubione [IMG]http://i131.photobucket.com/albums/p301/komanczera/_MG_0253-2.jpg[/IMG] Trudno wybrać z prawie 300 zdjęć, ale takie sesje polecam! Prawdziwa pamiątka!
Czytaj dalej