Tomek na wakacjach

Bylismy pare dni w Czarlinie koło Wdzydz Kiszewskich okolice Kościerzyny

Niedlugo bedziemy wakacjowac w Borach Tucholskich 🙂

Zyczymy wszystkim udanych wakacji!!!

Justyna,Tomek 3 l. i…

12 odpowiedzi na pytanie: Tomek na wakacjach

olesia1 Dodane ponad rok temu,

Re: Tomek na wakacjach

Jakie ładne widoki!!!!!!!
No i Tomek- przystojniaczek :-)))))))))

Alicja, 2.06.05

bastet Dodane ponad rok temu,

Re: Tomek na wakacjach

Ale swietna okolica :)) Wypoczynek chyba sie udal ?

A Tomek wyglada bardzo dorosle juz 😉

Aga, Szymek

gosia Dodane ponad rok temu,

Re: Tomek na wakacjach

Super wypad! Miłego urlopowania i słonka

Gosia i Artek 17.05.2002

effcia Dodane ponad rok temu,

Re: Tomek na wakacjach

ECH, NO, POZAZDROŚCIĆ TYLKO:)

Effcia, Frań(2,8l) i Zosia(32tc)

gosik Dodane ponad rok temu,

Re: Tomek na wakacjach

Ale kawał chłopa, zobaczyłąm w podpisie że ma 3 latka, a dałabym mu 5 conajmniej 🙂

Zdjęcie ,, bobra” rewelka

Pozdrawiam

Gosia

I moje Cuda

Filip i Igor

kotagus Dodane ponad rok temu,

Re: Tomek na wakacjach

Byłam w tamtych okolicach w dzieciństwie – CUUUUUUUUDNIE!!!!!
Fantastyczne wakacje 🙂

Mati 01.04 Marta 04.05

nena75 Dodane ponad rok temu,

Re: Tomek na wakacjach

Ale ten Tomek to ładny chłopak!!! zresztą wszystkie Tomki to fajne chłopaki
Podoba mi się to zdjęcie na krzesełku z ręcznikiem. Taki luzak…

Wioletta i Tomek 2l. i 7 m-cy

styna24 Dodane ponad rok temu,

Re: Tomek na wakacjach

Faktycznie wyglada na troche starszego bo jest dosc wysoki, a Filipek ile ma lat?

Justyna,Tomek 3 l. i…

biedroneczka Dodane ponad rok temu,

Re: Tomek na wakacjach

świetne fotki 🙂 a to z drzewem ……. lux !!!!!!!!!!

Ania z Julią

redford Dodane ponad rok temu,

Re: Tomek na wakacjach

Kurczę, na niektórych zdjęciach Tomek wygląda jak 4-latek. Aż trudno uwierzyć, że z Maćkiem są rówieśnikami.

Kiedyś byłam we Wdzydzach na wyjeździe firmowym, w ośrodku Niedźwiadek bodajże. Baaardzo miło wspominam i te okolice i ten wyjazd

Kasia&Maciek 25.04.2003

hania27 Dodane ponad rok temu,

Re: Tomek na wakacjach

Nie ma jak Tobie, Tomeczku!
Fajne takie wakacjowanie, no i kolejne sie zapowiada!!

styna24 Dodane ponad rok temu,

Re: Tomek na wakacjach

Tak Wdzydze to urocze miejsce, a i hotel Niedzwiadek tez ladny i milo tam sie spedza czas, kiedys jezdzilismy tam na Sylwestra, zima tez jest ladnie, kuligi w nocy przy pochodniach 🙂
A Tomek pewnie dlatego wyglada na starszego bo szczuply i wysoki.
Pozdowienia

Justyna,Tomek 3 l. i…

Znasz odpowiedź na pytanie: Tomek na wakacjach?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wszystko o porodzie
Wrocław - Brochów
Właśnie tam chciałabym rodzić w październiku... 1) czy są tutaj przyszłe mamusie, które wybierają się tam w podobnym czasie :))) ? 2) no i pytanie do osób które już tam rodziły... jakie
Czytaj dalej
Mam z dzieckiem taki problem
prężenie sie 11miesięcznego dziecka
Prosze o pomoc. Nasze dziecko ma aktualnie 11 miesiecy. Od dwóch miesiecy zaczelo sie mocno prezyc, a dokladniej wyglada to tak: Hania wyciaga raczki przed siebie lub do góry i
Czytaj dalej