*_* Julinka *_*

***krótka relacja zdjęciowa ze spacerkowych szaleństw***

Juleczka (12.12.04)

46 odpowiedzi na pytanie: *_* Julinka *_*

bastet2006-08-25 16:46:54

Re: *_* Julinka *_*

Porek alez masz sliczna core

no zupelnie niepodobna do Ciebie

Aga, Szym i Jula

porky2006-08-25 16:48:16

Re: *_* Julinka *_*

pierwsze zdanie racja
drugie nieracja 😉

dzięki :*

Juleczka (12.12.04)

2006-08-25 17:14:43

Re: *_* Julinka *_*

sliczne jest porkowe dziecie

cher, nie siej fermentu…

ania & yosik

agusek222006-08-25 17:42:34

Re: *_* Julinka *_*

Cudności!!!!! i jak pieknie chodzi niedawno jeszcze siedziała w wózeczku Bardzo podobna do tatusia…
pozdrówki

Aga i Martynka

magdzik222006-08-25 17:52:25

Re: *_* Julinka *_*

Fajnie, że sie pokazałyście [usmeich]. Moim zdaniem Julka wymieszana – ma trochę z Ciebie a trochę z taty. A tak poza tym – bardzo ładne osiedle.

Fajnie Julka zasuwa na nóżkach – pierwszy raz to widzę!

M&Marta i Wrześnióweczka

porky2006-08-25 18:01:37

Re: *_* Julinka *_*

niedawno… to już prawie rok od TAMTEGO spotkania… 😉

Juleczka (12.12.04)

dorotka12006-08-25 18:47:18

Re: *_* Julinka *_*

no porek! fajoskie dawaj tego wiecej!

Szymon 10.02.03 i Michał 20.06.06

porky2006-08-25 18:57:42

Re: *_* Julinka *_*

spokojnie…
za jakiś czas dorzucę cuś więcej 😉

Juleczka (12.12.04)

porky2006-08-25 19:00:16

Re: *_* Julinka *_*

W odpowiedzi na:


cher ma ostatnio jakies problemy psychologiczne


tak… a u mnie stwierdzono problemy emocjonalne…
własnie jestesmy obie w trakcie leczenia… 😉

Juleczka (12.12.04)

porky2006-08-25 19:17:51

Re: *_* Julinka *_*

dołącz do nas, maj dir….
terapia ewry frajdej (wiesz gdzie 😉 )

Juleczka (12.12.04)

natinka2006-08-25 19:28:50

Re: *_* Julinka *_*

Fajniasta i jaka zalotna 🙂

Nati, Kamilka 05.04.04 i Kacper 25.05.06

bastet2006-08-25 20:03:45

Re: *_* Julinka *_*

W odpowiedzi na:


obilo mi sie, ze cher ma ostatnio jakies problemy psychologiczne ;-PPP


zle Ci sie obilo

Aga, Szym i Jula

ignorkowie2006-08-25 20:04:51

Re: *_* Julinka *_*

Ależ urosła ta nasza Juleczka Boshe jak ten czas leci Nasze dzieci coraz większe Julka wykapany tata


Kacper- 06.03.2005r.

porky2006-08-25 20:06:40

Re: *_* Julinka *_*

dzięki 🙂

Juleczka (12.12.04)

2006-08-25 20:16:17

Re: *_* Julinka *_*

W odpowiedzi na:


W odpowiedzi na:
——————————————————————————–

obilo mi sie, ze cher ma ostatnio jakies problemy psychologiczne ;-PPP

——————————————————————————–

zle Ci sie obilo


no wlasnie

ania & yosik

qulka2006-08-25 20:33:43

Re: *_* Julinka *_*

Jula sliczna, podobno do tatusia, niesamowiscie ten czas leci – matka pokaz troche tego njiu hołma!!

A&M 04.03.2005

porky2006-08-25 20:40:34

Re: *_* Julinka *_*

mejbi samdej aj łyl….

Juleczka (12.12.04)

2006-08-25 20:53:37

Re: *_* Julinka *_*

Sliczna Juleczka!!! 🙂 I jaka juz duza 🙂 Czy mi sie wydaje czy coraz jasniejsza blondyneczka sie z niej robi? 🙂

Agnieszka, Oleńka (1.09.2003r.) i Kubuś (24.07.2006r.)


[Zobacz stronę]

kama92006-08-25 21:18:46

Re: *_* Julinka *_*

Juleczka przesłodka!!A jaki robi się z niej blondasek!!
Pozdrowienia!!

Kamila&Oliwier

porky2006-08-26 04:28:33

Re: *_* Julinka *_*

nieee, chyba wydaje…
kolor włosów ciągle ten sam- jak u tatusia 🙂

Juleczka (12.12.04)

gwiazda2006-08-26 07:36:58

Re: *_* Julinka *_*

Prześliczna :-))))))))))))

Anastazja 3,8 l. i Michał 4 m.

martynapinia2006-08-26 10:37:50

Re: *_* Julinka *_*

Taka prawdziwa słodziutka Julinka

2006-08-26 13:04:25

Re: *_* Julinka *_*

nie ma jak poszalec na placu zabaw 🙂
śliczna Jula 🙂

p.s w jakiej dzielnicy mieszkacie?

Monika i
Nina (2l. i 9m.)

amber2006-08-26 16:02:23

Re: *_* Julinka *_*

Ale urosło dziecię 😉
Rzadko trafiam na jej fotki stąd moje zaskoczenie;)

Beata i Maciek (11.02.2004)

k8-772006-08-26 16:23:12

Re: *_* Julinka *_*

teraz dopiero widac, jak ona bardzo wydoroslala! śliczna.

k8, Adaś i Maja_Z_Brzucha

izys2006-08-26 16:36:04

Re: *_* Julinka *_*

ładna, ładna Julinka
fajna fryzurka

Mikołajuś-2,5l,

majarzeszow2006-08-26 17:17:20

Re: *_* Julinka *_*

alez Julka wyrosla !!!! sliczna masz coreczke porky !

maja i

Adaś

porky2006-08-26 18:56:29

Re: *_* Julinka *_*

dziekuję 🙂

Juleczka (12.12.04)

porky2006-08-26 18:57:04

Re: *_* Julinka *_*

na Psim Polu

Juleczka (12.12.04)

porky2006-08-26 19:27:49

Re: *_* Julinka *_*

wielkie dzięki :))

Juleczka (12.12.04)

mamma2006-08-26 19:46:16

Re: *_* Julinka *_*

Ladnie tam macie 🙂
…a Juleczka to taki slodki “Charakterek”, co ?

Domi 4 Aga 31

abcdefg2006-08-26 20:25:35

Re: *_* Julinka *_*

Eee….. :/

Co taka krotka ta relacja?!!! 😉

Ale Julka swietna i rosnie jak na drozdzach. Tez jest taki zywiol? 😉

mama majowego synka ’05

raz-dwa2006-08-26 20:36:09

Re: *_* Julinka *_*

Ale ona sliczna!!!!

Natalia(26.1.03) i Ola(9.07.05)

porky2006-08-27 06:23:14

Re: *_* Julinka *_*

oj tak… 🙂

dziekujemy 🙂 :*

Juleczka (12.12.04)

porky2006-08-27 06:23:44

Re: *_* Julinka *_*

i to jaki 😉

Juleczka (12.12.04)

hania272006-08-27 16:50:14

Re: *_* Julinka *_*

Alez ONA urosla! I jak szaleje na placu zabaw!!
;o)

lettka2006-08-27 20:33:59

Re: *_* Julinka *_*

Ale śliczności, mała cwaniara Ci rośnie widać to w oczach , super ma fryzurkę.

Buźka

Kacperek 06.06.2004.. i…Karolek 03.05.2006

kotus2006-08-27 20:57:57

Re: *_* Julinka *_*

Muszę powiedzieć Ci Porky,ze bardzo lubię kiedy Julinka się uśmiecha.Bardzo miło na nia popatrzeć:)))))Więcej takich zdjęć:)

oliweczka2006-08-28 01:19:16

Re: *_* Julinka *_*

Poras! To ja normalnie w szoku jestem!
Nie wiedziałam, żeś i Ty z Wrocławia i zastanawiałam się, “co ją podkusiło, by mi o tej nieszczęsnej Caprice wiadomości wygrzebywać”?… Głowę bym uciąć sobie dała, że Ty gdzieś spod Warszawy jesteś.
Noooo kochana! W takim razie za pół roku się widzimy, nie? 😉

P.S. Śliczny Juleczek 🙂

Tusia (2,5 roku)

porky2006-08-28 05:29:42

Re: *_* Julinka *_*

ino łod niedawna tu siedzimy, maj dir 😉

spotkanie obowiązkowo ofkors 🙂

Juleczka (12.12.04)

Znasz odpowiedź na pytanie: *_* Julinka *_*?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Mam z dzieckiem taki problem
skończył 7 miesięcy i nie ma zębów
spotykając się z innymi mamami które mają dzieci w podobnym wieku okazuje się ze mają już zeby ładnie siedzą i nawet zaczynają raczkować i wstawać a mój synuś jakoś jeszcze
Czytaj dalej
Nasze zdjęcia
Na żaglówce....
Właśnie wróciliśmy z Mazur.... Przez pierwszy tydzień pływaliśmy z dziadkami (rodzice mamy) drugi sami, Asia, tata i mama z Filipem w brzuchu. Było cudownie... Z dziadkiem: [img]http://foto.onet.pl/upload/48/94/_625131_n.jpg[/img] Tata myje mnie prysznicem na rufie: [img]http://foto.onet.pl/upload/49/77/_625151_n.jpg[/img] Bawię
Czytaj dalej