Nie doczekałam marca

Chciałam was poinformować kochane mamusie a szczcególnie mamusie z marca, że niestety nie doczekałam swojego terminu 10 marzec i urodziłam 18 lutego. Na świat przyszło moje maleństwo Karolek. Waga niestety malutka 2450g i dł.50cm. Dalej jestem jeszcze w “szoku”, że juz jest po wsystkim i że maluszek juz jest z nami. Jak dojdę troszke do siebie to opiszę wszystko na forum o porodach.
Pozdrawiam wszystkie przyszłe mamunie.
Marcóweczki poród nie jest wcale taki straszny.

Całujemy was Channa i Karolek

7 odpowiedzi na pytanie: Nie doczekałam marca

szaszka Dodane ponad rok temu,

Re: Nie doczekałam marca

Gratulacje! strasznie się spieszą te marcowe słoneczka.

szaszka i Malutek, który ma przyjść na świat: 03.03.03

magdzik Dodane ponad rok temu,

Re: Nie doczekałam marca

Gratuluję!!!!! Jak maleństwo Twe czuje sie po narodzinkach, nic nie napisałaś. wnioskuję że wszystko w najlepszym porządku!
Życzę Wam dużo wypoczynku po przeżyciach

Pozdrawiamy,

Magda, Rafał i Bzdyciunio (7.09.03)

lalka Dodane ponad rok temu,

Re: Nie doczekałam marca

Gratuluje! Rozumiem Twoj szok, bo jakby to nie bylo, chyba najwieksze rzeczy sie dzieja w zyciu czlowieka, kiedy przychodzi na swiat jego wlasne dziecko. Z niecierpliwoscia czekam na nastepna Twoja wiadomosc.

Lalka
termin 03.04.2003

goha Dodane ponad rok temu,

Re: Nie doczekałam marca

Gratulacje!! Fajnie, że już jesteś PO!! Czekamy na relacje!!!

Pozdrawiam
GOHA i Dareczek
14. 04. 2003

ejva Dodane ponad rok temu,

Re: Nie doczekałam marca

Po pierwsze Szanownej marcóweczce składam gratulacje
a po drugie to sypia się marcowe dziewczyny przedterminowo jedna po drugiej:) hihi
Aż sama nabieram jaiegoś zapału czuję się silniejsza i wogóle rozpiera mnie energia…
jeszcze raz gratulacje

Ewa i Julia:)
termin: 29.03.03

jagoda Dodane ponad rok temu,

Re: Nie doczekałam marca

Gratuluję synka i pozdrawiam.
Gosia mama Piotra i Czarka

Znasz odpowiedź na pytanie: Nie doczekałam marca?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
Wycieczka z dzieckiem
Wybraliśmy się wczoraj na wycieczkę do Ikei w Katowicach (mąż krzyczy może do Krakowa bo był zjazd) hi hi ale pojechaliśmy dalej, zakupy się udały było fajnie ja się rozchorowałam,
Czytaj dalej