Forumki mają moc!!!

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 72)
  • Autor
    Wpisy
  • #104011

    zewunia

    Były , a teraz są zdjęcia i piękne wspomnienia.

    Zaczęłam od zwiedzania… sklepów, a raczej wystaw ;). Był Dior, Gucci, Pucci

    a stac najwyżej na Zare 😀

    #3522171

    goooosia

    ewcia jakas Ty sliczna, no!!

    a tak btw to dzis z oli plany snulysmy :Hyhy: mam nadzieje, ze wszystkie nasze plany majowe aktualne:Cwaniak:



    #3522172

    zewunia

    tu ja i moj wierny towarzysz…mapa 😉

    był Łuk Triumfalny

    kupa złomu zwana Wieża Eiffla

    ta sama kupa złomu kiedy świeci robi piorunujące wrażenie

    ja i moja Paryżanka
    ]

    #3522173

    koleta

    Kurcze Ewa jaka Ty laska jesteś :Strach: Jak ja się przy Tobie pokażę co?

    #3522174

    zewunia

    widok z wieży w ciągu dnia

    przy zachodzie słońca

    i nocą

    były też takie okazy

    tutaj przed Luwrem z Paryżanką

    #3522175

    zewunia

    Wenus z Wenus 😉

    Mona i Ona

    Dzwonnik z Notre Dame z katedra w tle 😀

    Paryżanka aniołeczek

    Kaktusy w muzeum erotyki 😉



    #3522176

    zewunia

    jak widac na załączonym obrazku

    Bazylika Sacre Coeur

    Paryżanka z mamusia w…kiblu 😀

    …i poza kiblem 🙂

    i shopping na koniec

    dziękujemy!!!

    #3522177

    yoko

    jestes piekna i cudownie szczupła.
    niniejszym informuje, że przez Ciebie nie jade na zlot, bo nabawilam sie kompleksów.

    a Maja – piekniusia . Te Maje juz tak chyba mają:)

    #3522178

    snoopy

    :Wow!::Wow!::Szok::Szok::Wow!::Wow!:

    zewunia ale ty jesteś laska:Fiu fiu:
    wierzyć się nie chce że ty w lutym rodziłaś
    rany jaki brzuszek płaski
    normalnie szok szok!!!!

    świetna wycieczka! świetne fotki! ty – świetna modelka- idealnie pasujesz do tych witryn sklepowych:Fiu fiu:

    no i to świetny dowód na to że kciuki forumek działają :Wow!:

    #3522179

    zewunia

    Zamieszczone przez bruni
    jestes piekna i cudownie szczupła.
    niniejszym informuje, że przez Ciebie nie jade na zlot, bo nabawilam sie kompleksów.

    a Maja – piekniusia . Te Maje juz tak chyba mają:)

    alez oczywiscie, ze Maje tak maja 😀

    punkt pierwszy pozostawie bez komentarza…
    albo nie…dzieki 😀



    #3522180

    zewunia

    Zamieszczone przez garstka
    ewcia jakas Ty sliczna, no!!

    Zamieszczone przez koleta
    Kurcze Ewa jaka Ty laska jesteś :Strach: Jak ja się przy Tobie pokażę co?

    Zamieszczone przez bruni
    jestes piekna i cudownie szczupła.
    niniejszym informuje, że przez Ciebie nie jade na zlot, bo nabawilam sie kompleksów.

    Zamieszczone przez Snoopy.
    :Wow!::Wow!::Szok::Szok::Wow!::Wow!:

    zewunia ale ty jesteś laska:Fiu fiu:
    wierzyć się nie chce że ty w lutym rodziłaś
    rany jaki brzuszek płaski
    normalnie szok szok!!!!

    Ness nie wiem czy tu zajrzysz ale musze ukrasc Twoje haslo: Dziewczyny Kocham Was!

    #3522181

    teo

    ale super
    że tobie sie udało i doleciałas gdzie chciałaś

    i napiszę tak

    co tam Paryż!!

    naprawdę co tam

    wygladasz jak nastolatka
    szczupła
    nie jak mama 2 maluchów

    no cudnie



    #3522182

    superbasiek

    Zamieszczone przez zewunia

    Kaktusy w muzeum erotyki 😉

    … niezłe okazy ….:Hmmm…: chyba zostanę hodowcą kaktusów….

    …a swoją drogą to wspaniałą mieliście wycieczkę 😀

    Pozdrówki 🙂

    #3522183

    asik

    Zewunia piękna z Ciebie kobieta :Wow!::Wow!:
    i taka chudziutka
    Maja cudna Paryżanka mała :Wow!::Wow!:
    Wspaniała wycieczka,
    wspaniałe zdjęcia
    Cieszę się, ze moje kciuki też troszkę pomogły w tak cudnej wyprawie :Wow!::Wow!:

    #3522184

    punkcik

    Paryż, jak Paryż!
    Ale Wy dziewczynki….
    no szczęka opada!!!!

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 72)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close