Nasz Tysia ;)

Martysia ma 6 tyg.. ach jak ten czas leci..

12 dni:

44 odpowiedzi na pytanie: Nasz Tysia ;)

najeli Dodane ponad rok temu,

14 dni:

najeli Dodane ponad rok temu,

5,5 tyg:

Pozdrawiamy!

yoko Dodane ponad rok temu,

jejku, jaka ona śliczna!!
udała Wam się córa- jest rozkoszna!
zdjecia piekne:)

ivoonna Dodane ponad rok temu,

Booooskie zdjecia!!!!

ahimsa Dodane ponad rok temu,

Och, kooocham takie fałdziste dzieciaczki!!!!:)))))))
Do zjedzenia cała:)

kevlar-girl Dodane ponad rok temu,

Śliczna córka, piękne profesjonalne foty.

superbasiek Dodane ponad rok temu,

przesłodki czupidronek 🙂

Pozdrówki 🙂

teo Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez najeli:5,5 tyg:

Pozdrawiamy!

przepiekne zdjęcia

napatrzyć się nie mogę

i śliczna słodka Martynka

ciapa Dodane ponad rok temu,

Najeli Ty wiesz, że ja jej fanką jestem już od urodzenia 🙂
Piękna

avi Dodane ponad rok temu,

rany…ale cudne zdjęcia:Wow!:

wzruszające…

Martynka prześliczna 🙂

natinka Dodane ponad rok temu,

Ale czarnulka urocza 🙂

arabellka Dodane ponad rok temu,

najeli przecudna Martynka!!!

asik Dodane ponad rok temu,

Martynka cudowna i te jej bujne włoski – niesamowite
A zdjęcia – pełna profeska, po prostu świetne
Bardzo fajnie się je ogląda

dora Dodane ponad rok temu,

Piękna dziewczynka! Mamusia zresztą też 🙂 I fotki cudne!

moni2003 Dodane ponad rok temu,

cudna Mała… no miodek… sam miodek… a jaka czupryna… no powalają te piękne zdjęcia… :Wow!:

bep Dodane ponad rok temu,

:Wow!::Wow!::Wow!:

jane Dodane ponad rok temu,

Jaki slodki “czupurek”!
I piekna sesja. Gratulacje!

magdzik22 Dodane ponad rok temu,

Prześliczna dziewczynka z cudownymi włoskami!
A do tego daaaawno już nie oglądałam tak dobrych zdjęć z takim maluchem!

snoopy Dodane ponad rok temu,

śliczna córeczka :Wow!:
no i fotki rewelacja :Wow!:

adonay Dodane ponad rok temu,

jaka cudna dzidzia:)jestem pod wrażeniem jej bujnej czuprynki.Przepiękne fotki:)

gargamelek Dodane ponad rok temu,

po prostu cudo

kokunia Dodane ponad rok temu,

Jejuuuuuuuuuu-cudo,cudo,cudo:Wow!:
I fantastyczne zdjęcia:Fiu fiu:

pasiasta Dodane ponad rok temu,

O jej, jakie to piękne – i maleństwo i fotki:Kciuki:

Dodane ponad rok temu,

przecudne zdjecia!!!

lilavati Dodane ponad rok temu,

Cudne fotki cudnej Tyśki

Dodane ponad rok temu,

słodziuśka

zewunia Dodane ponad rok temu,

przesliczna, cudenko niesamowite 🙂

klucha Dodane ponad rok temu,

przepiękne zdjecia

z parę razy przewijałam aby się naoglądać

biedroneczka Dodane ponad rok temu,

… słodka dziecinka – piękne fotki

koyaga Dodane ponad rok temu,

Wszystkie Tyski fajne są 🙂

Piękne zdjątka! Tysia cudna )

nunak Dodane ponad rok temu,

śliczniaste zdjęcia…..
Dzidzia przecudowna i te włosy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

marysia Dodane ponad rok temu,

umarłam z zachwytu……..
przepiękna córcia i te zdjęcia …………..

aguchna Dodane ponad rok temu,

Jej, jaka piękna Królewna, a te zdjęcia… No cudo!

mk1 Dodane ponad rok temu,

Śliczna dziewczynka i śliczne zdjęcia pozdr
Magda

aneci Dodane ponad rok temu,

FANTASTYCZNE zdjęcia! Pięknie pokazałaś nam swoją całą rodzinę.:)
Serdecznie gratulacje narodzin córeczki.:)

raz-dwa Dodane ponad rok temu,

Matko jaka ona piekna!
I jakie piekne zdjecia!

Dodane ponad rok temu,

piękne zdjęcia,
jestem pod wrazeniem,
sliczną macie córeczke.

olesia1 Dodane ponad rok temu,

Przepiękna!!!!!!!!!!!!!
Cudna!!!!!!!!!
ROzkoszna!!!!!!!!!!!!!!
Genialne fotki!
:Hura!:

kasiex Dodane ponad rok temu,

cudme foty
a Martynka przeurocza 🙂

aggi Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez najeli:5,5 tyg:

Pozdrawiamy!

to zdjęcie mnie rozwaliło- przepięęęęęęęęęęęęęne !!!!!!

a mała przesłodka – fajowe trzaska miny no i fryzura robi wrażenie 🙂

Znasz odpowiedź na pytanie: Nasz Tysia ;)?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nasze zdjęcia
Forumowe dzieciaki: trzy dziewczyny i dwoch lobuziakow
Troche fotek moich dziewczyn i troszke fotek moich dziewczyn i [B]trojeczki mamy3xM[/B] :) [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images50.fotosik.pl/158/9db11ec9229eba1bmed.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images48.fotosik.pl/158/81a8a4c84870c402med.jpg[/IMG][/URL] Spacerek kolo domu Izy [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images46.fotosik.pl/158/c631cf932d80d21amed.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images37.fotosik.pl/153/53cd807d0e92d23emed.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images38.fotosik.pl/153/1af067efee872579med.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images47.fotosik.pl/158/aaf81e8ee00682afmed.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images45.fotosik.pl/158/92b35696d72d31fbmed.jpg[/IMG][/URL]
Czytaj dalej
Chcę nawiązać kontakt z innymi rodzicami
Czerwcóweczki 2009 już w komplecie!
Witam dziewczyny , czas na nowy rozdział z maleństwaimi po drugiej stronie :Hura!: 1.najeli 01 czerwca- [COLOR="Magenta"]CÓRECZKA [B]Martynka[/B][/COLOR]- 27.05.2009 2.Suzou1981 01 czerwca - [COLOR="magenta"]CÓRECZKA[B] Lilianka [/B][/COLOR]- 08.06.2009 3.monika001 04 czerwca-[COLOR="MediumTurquoise"]SYNEK [B]Aleksander[/B][/COLOR]- 11.06.2009 4.arabelka 04
Czytaj dalej