Sierpniówki 2004 – jajecznie *@*@*@*

A kuku
No to skrobta:p

291 odpowiedzi na pytanie: Sierpniówki 2004 – jajecznie *@*@*@*

dziunka-angelo2008-03-10 20:59:58

melduje sie:),złoto?;)

madziarek2008-03-10 21:03:58

Zamieszczone przez Kasiasta:A kuku
No to skrobta:p

Hehehehe Kasia tylko, żeby to jajecznie do lata nam nie zostało 🙂

karinka19752008-03-11 20:06:37

Zamieszczone przez Madziarek:Hehehehe Kasia tylko, żeby to jajecznie do lata nam nie zostało 🙂

albo do następnego jajka:D ha ha ha

madziarek2008-03-11 22:23:01

No widzę, że tempo pisania mamy zabójcze 😀

A ja ciągle zmagam się z wysoką temperaturą u Maksia, wczoraj wieczorem zobaczyłam na termometrze 41 C 😮 i wpadłam w przerażenie, bo jeszcze nigdy u mojego dziecka nie widziałam takiej temperatury. Na szczęście w miarę szybko udało sie ją zbić i resztę nocy nawet jakoś przespał. Dzisiaj jest odrobinę lepiej, mam nadzieję, że tylko już tak będzie…..

pasiasta2008-03-12 10:20:33

Zamieszczone przez Madziarek:Hehehehe Kasia tylko, żeby to jajecznie do lata nam nie zostało 🙂

Mamy na to spore szanse:p
Madziarkowa – zdrowia dla młodego!
Moja też jeszcze nie taka, a do tego nieznośna w tej chorobie, a ja padam na ryj, w chacie syf, a tu święta idą :-/

karinka19752008-03-12 10:49:46

Antek dzisiaj poszedł po trzech tygodniach do przedszkola.Zobaczymy jak bedzie. Od niedzieli jestem sama z dziećmi i piesą. Też padam na ryj, chociaż mam czas na zabawe z nimi, kawe i spacer. Jakoś bardziej się sprężam i jestem zorganizowana. Chata już wysprzątana, zostały okna.
Jak jest Artur to chodze spać o 1, a jak jestem sama to o 22.30 w łóżeczku. Czy Wy też tak macie że jak jesteście same to lepiej się organizujecie?

suzzie2008-03-12 11:39:10

Zamieszczone przez Karinka1975:Antek dzisiaj poszedł po trzech tygodniach do przedszkola.Zobaczymy jak bedzie.

Trzymam kciuki za Antosia – coby zdrowy był i pochodził do przedszkola. Za pozostałe Sierpniątka też 😀
Micho niby zdrowy, ale kaszle… Głównie podczas snu i po przebudzeniu. Zmian osłuchowych – brak. Sama już nie wiem co o tym myśleć…ani jak mu pomóc Zamotany

Zamieszczone przez Karinka1975:Od niedzieli jestem sama z dziećmi i piesą. Też padam na ryj, chociaż mam czas na zabawe z nimi, kawe i spacer. Jakoś bardziej się sprężam i jestem zorganizowana. Chata już wysprzątana, zostały okna. Jak jest Artur to chodze spać o 1, a jak jestem sama to o 22.30 w łóżeczku. Czy Wy też tak macie że jak jesteście same to lepiej się organizujecie?

TAK TAK TAK
Czasami nawet wole być sama 😮

suzzie2008-03-12 11:42:31

Zamieszczone przez Madziarek:No widzę, że tempo pisania mamy zabójcze 😀

A ja ciągle zmagam się z wysoką temperaturą u Maksia, wczoraj wieczorem zobaczyłam na termometrze 41 C 😮 i wpadłam w przerażenie, bo jeszcze nigdy u mojego dziecka nie widziałam takiej temperatury. Na szczęście w miarę szybko udało sie ją zbić i resztę nocy nawet jakoś przespał. Dzisiaj jest odrobinę lepiej, mam nadzieję, że tylko już tak będzie…..

41 st 😮 też bym sie przeraziła 🙁
Mocno współczujemy i zdrówka, zdrówka i jeszcze raz zdrówka życzymy!!!

karinka19752008-03-12 16:45:45

Zamieszczone przez Madziarek:No widzę, że tempo pisania mamy zabójcze 😀

A ja ciągle zmagam się z wysoką temperaturą u Maksia, wczoraj wieczorem zobaczyłam na termometrze 41 C 😮 i wpadłam w przerażenie, bo jeszcze nigdy u mojego dziecka nie widziałam takiej temperatury. Na szczęście w miarę szybko udało sie ją zbić i resztę nocy nawet jakoś przespał. Dzisiaj jest odrobinę lepiej, mam nadzieję, że tylko już tak będzie…..

a najgorsze jest to że od gorączki u dzieci może zacząć się wszystko:(……………… lepiej już Maksiowi?

madziarek2008-03-12 19:53:13

Zamieszczone przez Karinka1975:Antek dzisiaj poszedł po trzech tygodniach do przedszkola.Zobaczymy jak bedzie. Od niedzieli jestem sama z dziećmi i piesą. Też padam na ryj, chociaż mam czas na zabawe z nimi, kawe i spacer. Jakoś bardziej się sprężam i jestem zorganizowana. Chata już wysprzątana, zostały okna.
Jak jest Artur to chodze spać o 1, a jak jestem sama to o 22.30 w łóżeczku. Czy Wy też tak macie że jak jesteście same to lepiej się organizujecie?

Ta, też tak mam 🙂 U mnie to wynika z tego, że wiem, że wszystko na mojej głowie i się sprężam ze wszystkim, suma sumarum szybiej się obrobię. A faceci to jakiś chaos wprowadzają 🙂 😀

madziarek2008-03-12 19:56:01

Zamieszczone przez Karinka1975:a najgorsze jest to że od gorączki u dzieci może zacząć się wszystko:(……………… lepiej już Maksiowi?

A dzięki już lepiej, temp. juz dzisiaj nie miał (wreszcie) i gardło go chyba mniej boli bo rano naleśniki sobie zażyczył i zupe zjadł, kolację jako taką, no i juz wariuje, więc siły mu wracają 🙂

karinka19752008-03-12 21:07:35

Zamieszczone przez Madziarek:Ta, też tak mam 🙂 U mnie to wynika z tego, że wiem, że wszystko na mojej głowie i się sprężam ze wszystkim, suma sumarum szybiej się obrobię. A faceci to jakiś chaos wprowadzają 🙂 😀

myślałam że tylko ja jestem nienormalna:D:D:D

madziarek2008-03-13 10:11:49

Zamieszczone przez Karinka1975:myślałam że tylko ja jestem nienormalna:D:D:D

Etam jesteśmy najnormalniejsze w świecie 😀 🙂

karinka19752008-03-13 11:42:50

Zamieszczone przez Madziarek:Etam jesteśmy najnormalniejsze w świecie 😀 🙂

:D:D
ja sie zastanawiam jak to będzie po tych dwóch miesiącach jak wróci, chyba posadze go w kącie niech czeka aż wszystko zrobie, żeby sie nie pałetał między nogami:eek:hmmm

wczoraj Antoś płakał w przedszkolu – po raz pierwszy – i mówi – siedziałem na krzesełku i płakałem bo nie było Ciebie, a mi serce pękało jak sobie to wyobraziłam:(:(

za to dzisiaj rano mieliśmy przygode
na naszej klatce latał gołąb i nie mógł wylecieć, w każdą szybe walil głową i coraz gorzej latał, Antek sikał ze śmiechu a ja nie wiedziałam jak mu pomóc. W końcu gołąb leciałza nami po schodach i Antoś przytrzymał drzwi a ja jakoś tego gołebia wygoniłam. Antoś mówi – uratowaliśmy gołębia jesteśmy super i w przedszkolu od razu opowiadał:o

pasiasta2008-03-13 16:38:10

Zamieszczone przez Karinka1975: i w przedszkolu od razu opowiadał:o

Widzę, że nie tylko Dora klepie:p jak tylko coś się wydarzy od razu słyszę, że powie w przedszkolu, nawet jak karetka od niej wyjechała, a ta patrzyła na nią przez okno, to już snuła opowieść co powie dzieciom :-/
Reszta też tak maZamotany

madziarek2008-03-14 22:20:20

Wow ale piszemy, normalnie nie nadążam czytać 😀

Kasia jak Dorota? Bo Maksio już ok, ale widzać, że osłabiony jest, bo dzisiaj nawet sam po południu usnął na sofie w pokoju patrzac na tv, co prawie mu się nie zdarza, na palcach jednej ręki mogę policzyć te przypadki 🙂 Zastanawiam się czy posyłać go od poniedziałku do przedszkola i nie wiem co zrobić Zamotany

pasiasta2008-03-15 17:34:11

Zamieszczone przez Madziarek:Kasia jak Dorota?

Wiesz co, jestem wygłupiona:eek: wczoraj i przedwczoraj stan podgorączkowy, a dzisiaj to prawie kataru nie ma, kaszle tylko odrobinkę, nie mam pojęcia co mam zrobić, czy to cisza przed burzą, czy zdrowiejeZamotanyZamotanyZamotany
W poniedziałek chyba ją jeszcze przetrzymam w domu, a we wtorek do przedszkola bo mają zajączka w grupie.

karinka19752008-03-15 20:08:55

Zamieszczone przez Madziarek:Wow ale piszemy, normalnie nie nadążam czytać 😀

Kasia jak Dorota? Bo Maksio już ok, ale widzać, że osłabiony jest, bo dzisiaj nawet sam po południu usnął na sofie w pokoju patrzac na tv, co prawie mu się nie zdarza, na palcach jednej ręki mogę policzyć te przypadki 🙂 Zastanawiam się czy posyłać go od poniedziałku do przedszkola i nie wiem co zrobić Zamotany

zostaw jeszcze Maksia w domu, jest osłabiony pogoda sprzyja wirusom, zaraz złapie jakieś cholerstwo. Ja Antosia też tydzień przetrzymałam, teraz daje mu tran do picia i nawet pije:eek:

karinka19752008-03-15 20:12:22

Zamieszczone przez Kasiasta:Wiesz co, jestem wygłupiona:eek: wczoraj i przedwczoraj stan podgorączkowy, a dzisiaj to prawie kataru nie ma, kaszle tylko odrobinkę, nie mam pojęcia co mam zrobić, czy to cisza przed burzą, czy zdrowiejeZamotanyZamotanyZamotany
W poniedziałek chyba ją jeszcze przetrzymam w domu, a we wtorek do przedszkola bo mają zajączka w grupie.

zdziećmi to tak jest zaczyna się piorunem i piorunem znikahmmm

a ja nawet nie wiem czy mają jakiegoś zajączka – w piątek tylko zanosiłam wydmuszke i jajko na twardo:)

aniaboy2008-03-16 08:48:09

Witam sierpnioweczki 🙂
Czy moge tez do Was ponownie dolaczyc ???
Juz bylam z Wami ale na watku “oczekujac na dziecko”. Sporo juz czasu minelo ale dosc regularnie Was podczytywalam.

Pozdrawiamy Ania z Ola (08.08.2004) Przemkiem (14.12.2005) i Arturkiem (11.02.2008)

wronka2008-03-16 21:45:23

Zamieszczone przez aniaboy:Witam sierpnioweczki 🙂
Czy moge tez do Was ponownie dolaczyc ???
Juz bylam z Wami ale na watku “oczekujac na dziecko”. Sporo juz czasu minelo ale dosc regularnie Was podczytywalam.

Witamy i z niecierpliwością czekamy na fotki Rodzinki :):):) Pozdrawiam 🙂

wronka2008-03-16 21:56:05

do Warszawianek 🙂

Kochane Warszawianki 😀
Przyjeżdżam do Waszego miasteczka 😉 we wtorek (25.03.2008) późnym wieczorem, będę mieszkać w hotelu FELIX (wielkie podziękowania dla Werki :)) przy ul. Omulewska 24, a zajęcia będę mieć od środy do soboty na ul. Londyńskiej, tak więc wszystko rozgrywać się będzie na Saskiej Kępie hmmm Nie znam jeszcze programu szkolenia, więc nie wiem do której będą trwały zajęcia ale jeśli będzie podobnie jak ostatnio (czyli w zeszłym roku) to będę wolna ok. 18-19. Jeśli chodzi o spotkanko to dla mnie jak na razie dzień nie gra roli, więc dogadajcie się razem który najbardziej Wam odpowiada, nie mam też żadnych preferencji co do miejsca spotkanka więc wszystko pozostawiam w waszych rękach.
Mam nadzieję – do zobaczenia :):):)

aniaboy2008-03-17 10:12:43

Zamieszczone przez wronka:Witamy i z niecierpliwością czekamy na fotki Rodzinki :):):) Pozdrawiam 🙂

Jestem jakas nie kumata bo do dzis nie potrafie zamieszczac fotek :(.
Ale jakby mi ktoregos dnia sie udalo to na pewno sie pochawale.

Pozdrawiam Ania Ola Przemko i lutowy Arturek

madziarek2008-03-19 22:02:38

Hej, hej Sierpniówki, jest tu kto????????

Tak Was pochłonęły przygotowania do świąt, że nic nie piszecie?

A ja mam lenia, albo przesilenie, nie chce mi się sprzątać i jakoś nie czuję, że za kilka dni święta, zero jakiejś atmosfery, a padający za oknem śnieg zupełnie mnie do tego nie nastraja.

Nic tylko zrobić jak mój tata mówi, wyjąć choinkę i jajka na niej powieścić 😀

madziarek2008-03-19 22:03:23

Zamieszczone przez aniaboy:Witam sierpnioweczki 🙂
Czy moge tez do Was ponownie dolaczyc ???
Juz bylam z Wami ale na watku “oczekujac na dziecko”. Sporo juz czasu minelo ale dosc regularnie Was podczytywalam.

Pozdrawiamy Ania z Ola (08.08.2004) Przemkiem (14.12.2005) i Arturkiem (11.02.2008)

Jasne, że możesz witamy 🙂

madziarek2008-03-19 22:04:05

O matko Wronka, znów zachwycająca Zuzia 🙂

wronka2008-03-20 08:09:53

Zamieszczone przez Madziarek:Hej, hej Sierpniówki, jest tu kto????????

Tak Was pochłonęły przygotowania do świąt, że nic nie piszecie?

ja zaglądam codziennie ale tak tu pusto …. niedługo wyjeżdżam do Warszawy, myślałam, że uda nam się zrobić jakieś spotkanko Sierpniówek, ale coś nie widać odzewu ….

[quote] A ja mam lenia, albo przesilenie, nie chce mi się sprzątać i jakoś nie czuję, że za kilka dni święta, zero jakiejś atmosfery, a padający za oknem śnieg zupełnie mnie do tego nie nastraja.

Nic tylko zrobić jak mój tata mówi, wyjąć choinkę i jajka na niej powieścić :D[/quote]wiesz mi też wyjątkowo w tym roku nic się nie chce i też nie czuję kompletnie tych Świąt hmmm nie wyobrażam sobie święcenia koszyczków w śniegu 😮
i w ogóle niech juz przyjdzie wiosna, lato, bo samopoczucie jakoś coraz gorsze 🙁

urge2008-03-20 11:34:35

Zamieszczone przez wronka:ja zaglądam codziennie ale tak tu pusto …. niedługo wyjeżdżam do Warszawy, myślałam, że uda nam się zrobić jakieś spotkanko Sierpniówek, ale coś nie widać odzewu ….

Jak to nie ma odzewu? Przecież jesteśmy już wstępnie umówione a szczegóły można nawet przez telefon dogadać. Ja już pisałam że mi pasuje w zasadzie tylko środa i czwartek ale odezwała się tylko Monika, zakładam że Tobie to obojętne? To jeszcze musi się wypowiedzieć Werka i nie wiem kto jeszcze ewentualnie.
Myślę że najwygodniej będzie wszystkim jeśli umówimy się gdześ w centrum -może hard rock cafe? Jest sympatyczna i dużo w niej miejsca… a ja mogłabym Cię po drodze zabrać a potem odwieźć.

A pisać mi się ostatnio nie chce… to jest już jedyne forum na jakie w ogóle zaglądam i chyba tylko w nasz wątek (czasem też w dzieci z 2002r i w styczniówki)

wronka2008-03-20 13:29:30

Rozmawiałam dzisiaj z Werką i Jej pasuje czwartek lub piątek – mi jest to obojętne, więc się do Was dopasuję 😉 a jeśli chodzi o propozycje podwiezienia i odwiezienia to jestem jak najbardziej za 😀
Cieszę się, że sie odezwałaś 🙂

urge2008-03-20 13:34:40

Też już się dogadałyśmy że czwartek w takim razie jest ok, HRC też jej pasuje bo to obok pociągu -więc reszcie nie pozostanie chyba nic innego niż się dopasować 😉

karinka19752008-03-20 15:14:43

Zamieszczone przez mamarta77:Też już się dogadałyśmy że czwartek w takim razie jest ok, HRC też jej pasuje bo to obok pociągu -więc reszcie nie pozostanie chyba nic innego niż się dopasować 😉

to ja odpadam, dla mnie tylko piątek możliwy i zreszta nie jestem do końca pewna czy mi się uda, chyba że do mnie przyjedziecie:)

pasiasta2008-03-20 19:40:08

Zamieszczone przez mamarta77:JA pisać mi się ostatnio nie chce…

To tak jak mnie:p

wronka2008-03-20 20:46:48

Zamieszczone przez Kasiasta:To tak jak mnie:p
Kasia a jak Twoje samopoczucie? Dopadły Cię już mdłości czy może tym razem ominęły ?

frida2008-03-21 11:02:36

Zamieszczone przez mamarta77:Też już się dogadałyśmy że czwartek w takim razie jest ok, HRC też jej pasuje bo to obok pociągu -więc reszcie nie pozostanie chyba nic innego niż się dopasować 😉

Mi czwartek pasuje, HRC tez, tylko chyba trzeba zrobić rezaerwacje, co Marta?

Umawiamy się na kawkę czy na piwko bo nie wiem czy mam samochodem przyjechać czy tramwajem?

frida2008-03-21 11:06:26

Zamieszczone przez frida:Mi czwartek pasuje, HRC tez, tylko chyba trzeba zrobić rezaerwacje, co Marta?

Umawiamy się na kawkę czy na piwko bo nie wiem czy mam samochodem przyjechać czy tramwajem?

Jeszcze jedno pytanko – to jest w Złotych Tarasach?

urge2008-03-21 14:05:58

Zamieszczone przez frida:Jeszcze jedno pytanko – to jest w Złotych Tarasach?

To jest w złotych tarasach -knajpa jest duża więc myślę że w tygodniu powinny być miejsca i bez rezerwacji. Ja mam złe doświadczenia z rezerwowaniem u nich stolików: ostatnio zamówiliśmy u nich ze znajomymi stół, ustawiony był prosto pod nawiewem i mało nam głów nie pourywało, wypatrzyliśmy inny więc nas tam na naszą prośbę przenieśli a potem się okazało że załaciliśmy 3 dychy za ten pierwszy stół + ileśtam za drugi, jak dla mnie chamstwo :/
A jak nie będzie miejsca to w środku pewnie jakieś barki z kawką itp. będą?
Co do piwka to ja niestety muszę być samochodem, ale Tobie wciąż jedno wiszę więc pakuj się w tramwaj 🙂

madziarek2008-03-21 19:16:02

Wesołych Świąt

Jaj przepięknie malowanych,
Świąt wesołych, roześmianych.
W poniedziałek kubeł wody.
Szczęścia, zdrowia oraz zgody.
WESOŁEGO ALLELUJA!

Życzę Wam wszystkim i Waszym rodzinom 🙂

frida2008-03-22 21:50:20

Wesołych Swiat 🙂

*___**
_**___**_________****
_**___**_______**___****
_**__**_______*___**___**
__**__*______*__**__***__**
___**__*____*__**_____**__*
____**_**__**_**________**
____**___**__**
___*___________*
__*_____________*
_*____0_____0____*
_*_______@_______
_*_______________*
___*_____v_____*
_____**_____**
_______*****_______Zdrowych i wesołych Świąt Wielkanocnych!!!

pasiasta2008-03-25 13:26:39

Witam poświątecznie, dziękuję za życzenia i przepraszam, że nie wszystkim odpisałam:o:o:o:o

Zamieszczone przez wronka:Kasia a jak Twoje samopoczucie? Dopadły Cię już mdłości czy może tym razem ominęły ?
Madzia, hafty miałam pierwsza klasa i 3kg mniej z tego wszystkiego, ale powoli przechodzą do historii, ostatnie macanko z kibelkiem miałam w piątek:p

Dzisiaj Dorota poszła do przedszkola, już nie wiem po jakiej przerwie [tydzień temu jednak została w domu], ciekawe ile tam zabawihmmm

madziarek2008-03-25 21:26:47

Zamieszczone przez Kasiasta:
Dzisiaj Dorota poszła do przedszkola, już nie wiem po jakiej przerwie [tydzień temu jednak została w domu], ciekawe ile tam zabawihmmm

Maksio też dzisiaj poszedł do przedszkola, po długiej przerwie i mam nadzieję, że teraz długo zabawi 🙂

To co Kasia trzymamy kciuki za nasze dzieciaki, żeby znów nie przywlekły czegoś.

Znasz odpowiedź na pytanie: Sierpniówki 2004 – jajecznie *@*@*@*?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dla starających się
:)
udało mi:)))ja to mam talent, ale i tak musze to za kazdym razem wpisywac:(bo nei chce mi wskoczyc jako podpis...wrrr no to czekam az @ sobie pojdzie i zaczynamy starania:))) [url=http://lilypie.com][img]http://lilypie.com/pic/080311/BeZR.jpg[/img][img]http://tt.lilypie.com/ylopp1/.png[/img][/url]
Czytaj dalej
Tematy, których nie znalazłam w forum
Ospa wietrzna u dorosłej osoby...
Spotkał sie ktos z zachorowaniem osoby dorosłej na tę chorobę?? Wyczytałam, że wówczas ciężej się przechodzi...są możliwe powikłania... I teraz boję się niesamowicie bo mi mąż od Maciejki się zaraził...:( Jak pech
Czytaj dalej