Chlopiec na placu zabaw….

…. a wlasciwie trzech placach

17 odpowiedzi na pytanie: Chlopiec na placu zabaw….

magdasz2008-04-22 22:54:25

magdasz2008-04-22 22:55:11

magdasz2008-04-22 22:55:53

dora2008-04-23 07:59:43

Ależ świetnie sobie radzi! Brawo!
Superaśny macie plac zabaw! Zazdroszczę 😉

grazyna-z2008-04-23 09:51:34

Spryciula, wejdzie wszędzie.
A plac zabaw , tylko pozazdrościć, taki wypasiony.:D

amber2008-04-23 10:38:49

Placyk rewelacyjny!
Daniel świetnie sobie radzi 🙂

lauidz2008-04-23 13:11:31

Maluch zywiol co??? 🙂
Tak sobie patrze na te wasze place zabaw i widze takie same jak u nas – tez mamy kamyzki albo kore… Tylko na jednym w Miami spotkalam sie z takim swietnym troche gumowym podlozem… Na tych kamyczkach czy korze to nie weim czy tak bezpiecznbie…

superbasiek2008-04-23 13:34:33

ale fajnie się bawił, …. taki fajny plac że sama bym tam pofikała 😉

Pozdrówki 🙂

magdasz2008-04-23 16:24:46

Zamieszczone przez lauidz:Maluch zywiol co??? 🙂
Tak sobie patrze na te wasze place zabaw i widze takie same jak u nas – tez mamy kamyzki albo kore… Tylko na jednym w Miami spotkalam sie z takim swietnym troche gumowym podlozem… Na tych kamyczkach czy korze to nie weim czy tak bezpiecznbie…

Z tym bezpieczenstwem to roznie bywa :). Na tej gumowej powierzchni dobrze sie biega, wiec dzieciaki biegaja ile wlezie a tym samym wpadaja na siebie lub sie przewracaja…. 😉
Na kamyczkach jakos bawia sie bardziej w zwolnionym tempie…
A jesli chodzi o upadek z wysokosci to chyba nie ma znaczenia jakie podloze 🙁
A i po zabawie w tych kamyczkach dziecko wraca maksymalnie zakurzone i brudne.

viking2008-04-24 04:59:07

Plac rewelacyjny, jak widać trzeba się wykazać sprawnoscią fizyczną 😉 Twój Syn świetnie sobie radzi 🙂

snoopy2008-04-24 05:59:38

powtórzę się ale plac zabaw macie super!!
świetne fotki świetnego chłopca 🙂

annia2008-04-24 06:47:10

ale plac zabaw!!!! oj mój młody byłby zachwycony!
Synulek też świetny.

kokunia2008-04-24 08:11:38

Cudny chłopiec na fajowym placu zabaw:)pozdrowionka

bastet2008-04-24 18:35:09

super facecik ! ;):):)

plac zarabisty 🙂

biedroneczka2008-04-24 18:47:13

ale szaleństwa .. i jaki fajny plac zabaw 🙂

klucha2008-04-25 21:16:14

akrobata Ci rośnie

gosia2008-04-29 09:56:07

Super macie place zabaw. Przeprowadzam się do Kanady 😉

Znasz odpowiedź na pytanie: Chlopiec na placu zabaw….?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Leczenie niepłodności
czy mam szanse???
Witam>2 lata temu zaszłam w ciąże ale szczescie nie trwało długo bo okazało sie sie ze to ciaza pozamaciczna przeszłam operacje i od tego czasu nic dodam ze chorowałam
Czytaj dalej
Jedno- i dwulatki
WRRR... SŁUŻBA ZDROWIA
Byłam z Mają w poniedziałek u lekarza, bo miała kaszel już od paru dni. Wiec tak na wszelki wypadek na osluchanie poszliśmy, z Kubą też. Maja ogólnie zdrowa, trochę powiększone migdałki
Czytaj dalej