"Gdy Gertruda z deszczem, padać będzie jeszcze." :)) CZYLI MARCÓWY 2005 JESIENNIE

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 2,940)
  • Autor
    Wpisy
  • #96027

    marzec05








    #2114163

    marzec05

    Tytuł od czapy – tak miało być ;D
    Aoszka nie mogła wymyśleć nic mądrzejszego, to jest ” na ludowo” 😉

    Na końcu jest miejsce, wiec gdyby ktoś dosłał fotkę to dorzuce (nie bede głośno mówila kogo mam na myśli ;)))
    Dominik jest dwa razy z dwóch powodów :
    1) żeby Wiktorii nie było smutno 🙂
    2) bo Punkcior bardzo marzył zebym dała Dominika na rowerze 🙂

    Aha, i jeszcze jedno, bo juz skargi napływają do mnie.
    Nikomu nie dobierałam towarzystwa specjalnie. Robiłam tak zeby było proporcjonalnie 🙂



    #2114164

    Anonim

    Koralka bo ja sie zaraz rusze do tego Szczecina:D
    Gertrude sama wyciagnęłas 🙂

    Dominik na rowerku miodzio 🙂

    Dzięki dobra kobieto za liste, powiało jesienia w większości:)

    pokłony:Radocha:

    #2114165

    Anonim

    Proszę bardzo. 🙂

    PS. musiałam cos napisac, zeby mi sie zasubskrybowało

    #2114166

    aneci

    Tytuł wątku i sama i lista SUPER!:Wow!: No i ten tekst Kaziora:Hyhy:
    Dziękować bardzo!:Kciuki:

    #2114167

    Anonim

    Dzięi dzięki.
    I nie ma za co 😉
    Rany, czemu ja tu jeszcze siedzę? Rano bedę nieprzytomna.

    Proszę mi jutro od rana kawę mocną zapodać 😉



    #2114168

    tazmanka

    Super.
    Powiało świeżością:)
    Bardzo ładna lista, a dzieciaki straasznie duże.

    P.S Proszę o kciuki, dziś mam b. ważna spraw do załatwienia, oby sie udało.

    #2114169

    aggi

    Zamieszczone przez koralka
    Dzięi dzięki.
    I nie ma za co 😉
    Rany, czemu ja tu jeszcze siedzę? Rano bedę nieprzytomna.

    Proszę mi jutro od rana kawę mocną zapodać 😉

    za taka pięęęęęęęęęęęęękną listę masz 2 w 1 🙂

    #2114170

    aggi

    A teraz komentarz:
    łooooooooooooooo Hanka pierwszy raz pierwsza :Hura!::Kciuki:
    ależ te nasze 3.5 latki wydoroślały- nie myślałam ,ze aż tak bardzo:Strach:Toż to już panny i kawalerowie.

    AGUS- PIEKNIE DZIEKUJEMY ZA NOWą LISTę- ech od razu przypomniały mi się czasy jak co miesiąc czekałysmy do późna w nocy by zobaczyć nowe cudo… jeszcze raz dzieeeeeeeeeeki !!!

    #2114171

    Anonim

    Zamieszczone przez tazmanka
    Super.
    Powiało świeżością:)
    Bardzo ładna lista, a dzieciaki straasznie duże.

    P.S Proszę o kciuki, dziś mam b. ważna spraw do załatwienia, oby sie udało.

    :Kciuki: trzymam 🙂



    #2114172

    aggi

    Zamieszczone przez tazmanka

    P.S Proszę o kciuki, dziś mam b. ważna spraw do załatwienia, oby sie udało.

    :Kciuki: i ja potrzymam skoro nie śpie 🙂

    #2114173

    Anonim

    Zamieszczone przez aggi
    :Kciuki: i ja potrzymam skoro nie śpie 🙂

    a dlaczego nie spisz?



    #2114174

    cat

    Koralka – ukłony i pokłony za chęci, mobilizowanie i efekt. 🙂
    Masz tu ode mnie jesienny bukiet:

    Zamieszczone przez marzec05

    Dominik jest dwa razy z dwóch powodów :
    1) żeby Wiktorii nie było smutno 🙂
    2) bo Punkcior bardzo marzył zebym dała Dominika na rowerze 🙂

    Fajnie 😉
    [quote]
    Nikomu nie dobierałam towarzystwa specjalnie. Robiłam tak zeby było proporcjonalnie :)[/quote]

    :Fiu fiu:

    A Karolce się towarzystwo barzdo podoba 🙂
    Karolka Koralce dziękuje.

    Moi pobiegli dziś z laurkami i bombonierą na dzień nauczyciela. Ciekawe, czy będą jakieś obchody tego dnia…

    #2114175

    Anonim

    Zamieszczone przez tazmanka

    P.S Proszę o kciuki, dziś mam b. ważna spraw do załatwienia, oby sie udało.

    Trzymam!!

    #2114176

    Anonim

    Zamieszczone przez aggi
    za taka pięęęęęęęęęęęęękną listę masz 2 w 1 🙂

    Aggi dzięki wielkie!!!
    Zawsze mam takiego pecha, ze jak ide późno spać, to ledwo sie położę, a dziewczyny zaczynają coś stękać. I dziś w nocy też dały czadu z bliżej nieokrwślonych powodów. Tak więc jestem niesamowicie wypoczęta 🙄

    A propos tego co napisałaś o marcowiątkach. Wczoraj z aneci o tym ggadałyśmy. Po pierwsze dużo nas jest. Po tych prawie 4 latach jest nas ciągle około 15. To dużo w porównaniu z innnymi takimi wątkami.
    Po drugie fajne te nasze marcowiaki. Niektóre bardzo poważne, inne jeszcze „młode”, ale wszystkie bardzo ładne 🙂

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 2,940)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close