wakacyjne wspomnienia bąbli – dużo

na poczatek sesje zdjeciowe w okularach (troszeczke nie w tym rozmiarze )

o jejku!! ile piasku, tylko czy on musi sie dolapek przyczepiac?? (pierwsze spotknie z w/w)

a potem szał ciał!!

rzut okiem na plaze i jeziorko

Wojtek w swoim zywiole – z braku wanny kapiele wieczorne odbywaly sie w misce (ktora w ciagu dnia byla lodowka Wink )

teraz kapiemy Filipka

aaaa, ratunku!! wyciagneli mnie z wody!!! ja chce jeszcze tyłek moczyc!!!

obudzilem sie i jestem nieprzytomny

no, a Wojtek to jeszcze kima! budzic go!!!

jedziemy z dziadziem na stolowke na sniadanko

Fifi z mama

walka o piłkę

Wojtus

kapiemy sie w jeziorku

chyba zaraz padne ze zmeczenia

Wojtus w dwoch odslonach:
zadumany

i uchachany

Fifi gania z golą dupą po plazy

w wodzie
z wojkiem Zlewikiem (moj brat)

z matka

troche drepczpemy z ciocia

Wojtus

Fifek

Wojtus wyglupia sie z dziadkiem

jeszcze troche plazy

Fifek ma grabki

Wojtus łopatke

ejjj kiedy idziemy do wody???

no wlasnie kurnia!! matka odluz ten aparat i weznas do wody!!!

szczesliwy dziadek

braciszkowie

edycja i

19 odpowiedzi na pytanie: wakacyjne wspomnienia bąbli – dużo

magdzik22 Dodane ponad rok temu,

Re: wakacyjne wspomnienia bąbli – dużo

Świetne – a najlepsze to ostatnie!

M&Marta i Wrześnióweczka

Dodane ponad rok temu,

Re: wakacyjne wspomnienia bąbli – dużo

piekne zdjecia! przedostatnie i ostatnie the best!

masz piekne dzieciaki!

ania & yosik

kasiex Dodane ponad rok temu,

Re: wakacyjne wspomnienia bąbli – dużo

super chłopaki i jakie już duże

Kasia, Kuba 01.03 i Borys 06.06

sylaz Dodane ponad rok temu,

Re: wakacyjne wspomnienia bąbli – dużo

Jakie śliczne te twoje klonki:)))
Widzę, że nawet do kapieli w wodzie ‘sprzęt’ odpowiedni ubrany na pupie, ale pewnie na golasa dzieciaki czuły się lepiej


Sylwia i Wiktoria(27.04.04)

lettka Dodane ponad rok temu,

Re: wakacyjne wspomnienia bąbli – dużo

SUPER!!! Widać, ze wakacje się udały, a bąble były w swoim żywiole, ostatnie zdjęcie jest the best, nie ma jak braterska miłość. Cudni są obaj.

Pozdróweczki

Kacperek 06.06.2004.. i…Karolek 03.05.2006

marzena29 Dodane ponad rok temu,

Re: wakacyjne wspomnienia bąbli – dużo

Super z was rodzinka.

Patryk ( 9l) i Julia 28.07.2003

aguchna Dodane ponad rok temu,

Re: wakacyjne wspomnienia bąbli – dużo

Oni są fantastyczni Już nie mogłam się doczekać Waszych nowych zdjęć… Za każdym razem jak oglądam Bąble, to żałuje, że mój Filip nie ma brata bliźniaka

Poza tym jesteście bardzo sympatyczną rodzinką!

daga-j23 Dodane ponad rok temu,

Re: wakacyjne wspomnienia bąbli – dużo

Super Ci chłopcy rosną, tacy weseli otoczeni dużą rodzinką, fajnie!

Daga i Emi 2l. 2m.

joannar Dodane ponad rok temu,

Re: wakacyjne wspomnienia bąbli – dużo

Jestem Waszą fanką!!!!!!!!!!!:-)))))))))))))))))))
Bosssskie.

Asia & PAA Kids Co.:

edycja Dodane ponad rok temu,

Re: wakacyjne wspomnienia bąbli – dużo

dziekuje

edycja i <10-06-2005>

edycja Dodane ponad rok temu,

Re: wakacyjne wspomnienia bąbli – dużo

dziekuje bardzo

edycja i <10-06-2005>

edycja Dodane ponad rok temu,

Re: wakacyjne wspomnienia bąbli – dużo

ano jakos tak rozna nie wiadomo kiedy

edycja i <10-06-2005>

edycja Dodane ponad rok temu,

Re: wakacyjne wspomnienia bąbli – dużo

a tak, tak, gole dupcie byly najwygodniejsze 🙂

edycja i <10-06-2005>

edycja Dodane ponad rok temu,

Re: wakacyjne wspomnienia bąbli – dużo

dziekuje
ty w sumie tez masz prawie bliźniaki

edycja i <10-06-2005>

edycja Dodane ponad rok temu,

Re: wakacyjne wspomnienia bąbli – dużo

dziekujemy – postaramy sie czesciej dwac foty w takim razie 🙂

edycja i <10-06-2005>

edycja Dodane ponad rok temu,

Re: wakacyjne wspomnienia bąbli – dużo

nie zawstydzaj mnie
a jak twoje bąbelki???

edycja i <10-06-2005>

kura-plemienna Dodane ponad rok temu,

Re: wakacyjne wspomnienia bąbli – dużo

Dyciu bomba zdjątka!!!! Gdzież to było????

Anka i Basiulec z 17.12.2002

edycja Dodane ponad rok temu,

Re: wakacyjne wspomnienia bąbli – dużo

kochana, jezioro Białe koło Włodawy – Okuninka, ośrodek ASTUR’u

kiedy do nas przyjedziesz ciociu????

edycja i <10-06-2005>

biedroneczka Dodane ponad rok temu,

Re: wakacyjne wspomnienia bąbli – dużo

Edytko – jak miło sobie raz jeszcze obejrzeć wasze foteczki … tj fotki chłopców – wakacyjnie :)))))))))))))))

Znasz odpowiedź na pytanie: wakacyjne wspomnienia bąbli – dużo?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wiek przedszkolny
***Przedszkolny wątek 2006 - godzina zero! **
Cześć Pozwoliłam sobie założyc już ten wątek ponieważ w poprzednim zrobiło sie już trochę ciasno:) No to jak? Od jutra ruszamy? Liczę na relacje na goraco w tym wątku z pierwszego dnia. TRZYMAJMY SIĘ DZIELNIE! Monika
Czytaj dalej
Książka kucharska
Co na rocznicę ślubu przygotować???
Witam! Mam malutki problemik,1 pażdziernika obchodzimy z mężem pierwszą rocznicę ślubu. Poradzcie mi proszę co mam na tę okazję przygotować? Będę Wam ogromnie wdzięczna!!Pozdrawiamy!!! Iwonka221 z maleństwem
Czytaj dalej